מועדון ההטבות החברתי "ביחד בשבילך" וחברת לאומי קארד חתמו על הסכם שת"פ: כרטיס אשראי לחברי הסתדרות בלבד

מחזיקי הכרטיס שיונפק החל מדצמבר 2016, ייהנו בין היתר, מפטור קבוע מדמי השימוש בכרטיס, הנחות במעמד החיוב בלמעלה מ-2000 בתי עסק, אפשרות לקבלת "הלוואה חברתית" ותכנית חסכון בתנאים מועדפים *** בנוסף להטבות בלעדיות של המועדון, המשתמשים בכרטיס החדש ייהנו באופן אוטומטי גם ממגוון ההטבות ו"תכנית הפינוקים" המוצעות למחזיקי כרטיס לאומי קארד ***

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת האשראי לאומי קארד רון פאינרו, מנכ"ל מועדון ההטבות החברתי "ביחד בשבילך" איל קרוליצקי ויו"ר הדירקטוריון של מועדון "ביחד בשבילך", המשמש גם כמנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות, דודי גיל, חתמו על הסכם שת"פ להנפקת כרטיסי אשראי לחברי ההסתדרות. על פי ההסכם, הנפקת הכרטיס תחל בדצמבר 2016 וכל חברי ההסתדרות החברים במועדון "ביחד בשבילך" ובני משפחותיהם, יהיו זכאים לקבל את הכרטיס.

נזכיר, כי מועדון "ביחד בשבילך" הוקם ביוזמת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כמועדון ההטבות החברתי הראשון בישראל. מאז השקתו בתחילת השנה, "ביחד בשבילך" הפך לאחד ממועדוני הצרכנות המובילים בארץ וכ-150 אלף חברות וחברי הסתדרות כבר הצטרפו למיזם.

כאמור, כרטיס האשראי החדש שיושק במסגרת השת"פ יפעל תחת "ביחד בשבילך" וימותג ככרטיס אשראי חברתי. מחזיקי הכרטיס, יקבלו הטבות והנחות בלעדיות באתר המועדון "ביחד בשבילך" ובנוסף לכך יהיו זכאים באופן אוטומטי גם למגוון ההטבות ו"תכנית הפינוקים" המוצעות למחזיקי כרטיס לאומי קארד. כל מחזיקי הכרטיס החדש ייהנו מפטור קבוע מדמי שימוש חודשיים ומהנחות במעמד החיוב בלמעלה מ-2,000 בתי עסק בארץ.

מחזיקי הכרטיס ייהנו מהאפשרות לקבל "הלוואה חברתית" בתנאים מיוחדים, ויוכלו להעביר את הכספים שנחסכו להם במסגרת ההנחות שמקנה הכרטיס במעמד החיוב, לתכנית "חסכון חברתי" בתנאים מועדפים. זאת ועוד, מחזיקי הכרטיס ייהנו מהנחה קבועה בעמלות המרת מט"ח בעסקאות חו"ל. כל מי שיזמין את הכרטיס, ללא תשלום וללא התחייבות לשימוש, יקבל תווי שי בסך 100 ₪ מתנת הצטרפות לרכישה במגוון רשתות.

יצוין כי הבחירה בחברת לאומי קארד, נעשתה לאחר משא ומתן ממושך ותהליך התמחרות מול שלוש חברות האשראי.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "ההחלטה להקים את מועדון ההטבות החברתי ולהשיק כרטיס אשראי לחברי "ביחד בשבילך" נולדה מתוך אמונה כי חברה צודקת יותר היא קודם כל חברה שמחזירה את הכבוד לאדם העובד. כמו שדאגתי להוביל מהלך להעלאת שכר המינימום באלף שקל ולהגדיל את ההפרשות לפנסיית החובה, כך אמשיך לפעול על מנת לחזק גם את כוח הקניה של העובדים במטרה להוריד את יוקר המחיה ולטפל גם בצד ההוצאות. ההסתדרות תמשיך להקצות משאבים ולסבסד את ההטבות שמעניק מועדון "ביחד בשבילך" כי זהו צעד חשוב במאבק לשוויון וכלי נוסף לצמצום פערים בחברה הישראלית".

מנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו, ציין במעמד טקס החתימה: "שיתוף הפעולה בין לאומי קארד ומועדון ביחד בשבילך, ייצר את אחד ממועדוני הלקוחות החזקים והמובילים בארץ. 700,000 חברי ההסתדרות יכולים ליהנות מניסיונה הרב של לאומי קארד בתחום האשראי וממגוון הטבות והלוואות חברתיות. הצעת הערך הייחודית שלנו שכוללת הטבות צרכניות משמעותיות תוך חדשנות אמיתית- תעניק ללקוחות המועדון פלטפורמה ייחודית בתחום האשראי".