עובדי פרטנר לחיים סבן: תעזור למנוע את המשבר בחברה

באסיפת הסברה שנערכה במטה חברת התקשורת השתתפו מאות עובדים *** יו"ר הוועד קרן אופק הזהירה: "במידה ולא יחול שינוי דרמטי בגישת ההנהלה, ננקוט בפעילויות ארגוניות החל מהשבוע הבא" *** העובדים כתבו לבעל השליטה סבן: "מבקשים שתסייע ככל שביכולתך על מנת לקרב בינינו להנהלה ולהגיע לסיכומים בנוגע להסכם הקיבוצי"

ועד עובדי חברת פרטנר קיים היום (א') אספת עובדים במטה החברה שבראש העין, בהשתתפות כ-500 מאות עובדים. קרן אופק, יו"ר ועד פרטנר, אמרה באסיפה כי "במידה ולא יחול שינוי דרמטי בגישת ההנהלה במהלך המשא ומתן, העובדים ינקטו בפעילויות ארגוניות החל מהשבוע הבא".

נזכיר כי ביום ד' האחרון הוכרז סכסוך עבודה בפרטנר לאחר שהמשא ומתן על הסכם קיבוצי ראשון בחברה, בין ההסתדרות, עובדי פרטנר והנהלת החברה, הגיע למבוי סתום. בהתכנסות העובדים אמרה היום אופק כי "אני מצפה מהנהלת החברה לגלות אחריות כלפי עובדיה ולהתקדם במשא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי למען הביטחון התעסוקתי ושיפור תנאיהם של עובדי החברה".

במקביל, ועד העובדים פנה במכתב לחיים סבן, בעל השליטה בפרטנר בדרישה שיתערב במשבר: "כולנו יודעים כי מאבק עובדים יגזול מהחברה משאבים חשובים, משאבים שיכולים להיות מנותבים לאפיקים פרודוקטיביים יותר", נכתב במכתב. "בשם עובדי פרטנר אנו מבקשים כי תסייע ככל שביכולתך על מנת לקרב בינינו להנהלת החברה ולהגיע לסיכומים בנוגע להסכם הקיבוצי".

עוד הוסיפו העובדים בפנייתם לסבן: "פרטנר יקרה לכולנו ואנו רוצים בהצלחתה. עם זאת, לא נוותר ולא נשקוט עד אשר ייחתם גם בפרטנר הסכם קיבוצי המכבד את עובדיה, בדומה לסטנדרט הקיים כיום בשוק התקשורת. ההצעות אותן קיבלנו מהנהלת החברה עומדות כיום על סכום של כשישית מהנהוג בשוק, הצעות אותן איננו יכולים לקבל. בניגוד לרצוננו, דוחקת בנו הנהלת החברה להכריז על סכסוך עבודה ולנקוט בפעולות ארגוניות".