נחתם הסכם להעלאת שכר משמעותית לנהגי חברת דן

ההסתדרות, ועד עובדי חברת דן והנהלת החברה הסכימו על העלאת שכר הנהגים ל-39 שקל לשעה *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "מדובר בשיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של העובדים, המסיעים את הציבור הישראלי ודואגים נאמנה לביטחונו ולבטיחותו. אין ספק כי הם ראויים לעדכון שכרם בהתאם לנהוג בשאר החברות"

בתום משא ומתן שהסתיים לפני דקות אחדות בבית ההסתדרות, בהובלת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, יו"ר ועד עובדי חברת דן יורם נגר, יו"ר דן שמואל רפאלי ומנכ"ל דן עופר זילביגר, חתמו הצדדים על הסכם לפיו שכרם של כאלף נהגי דן יועלה מ-34-37 שקל לשעה ל-39 שקל, החל מחודש ינואר. מדובר בשיפור משמעותי המשווה את תנאי השכר של נהגי דן לתנאי הנהגים בשאר חברות התחבורה הציבורית.

בנוסף לכך הסכימו הצדדים להמשיך ולקיים משא ומתן לפתרון בעיות שהועלו על ידי ועד העובדים וההנהלה. לקראת סוף החודש יעדכנו הנציגים בשיחות את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן באשר להתפתחויות.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר הערב: "אני מברך את הצדדים על ההסכמות שיביאו לשיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של העובדים. ההסתדרות תמשיך ותדאג לנהגי התחבורה הציבורית, אוכלוסיית עובדים מסורה וחשובה מאין כמותה המסיעה את הציבור הישראלי ודואגת לביטחונו ולבטיחותו. אין ספק כי עובדי דן ראויים לעדכון שכרם בהתאם לנהוג בשאר החברות. אמשיך ואלווה את ועד עובדי דן ואת כל עובדי החברה עד אשר כל הנושאים הפתוחים יגיעו לכדי פיתרון". 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "איגוד עובדי התחבורה שם לו למטרה להסדיר את תנאי ההעסקה בענף התחבורה ולשפר את תנאי כל עובדיו. היום עשינו צעד משמעותי והבאנו לשיפור גדול בשכר נהגי דן. נמשיך לפעול ללא הפסקה ובנחישות תוך המשך העשייה למען העובדים".

יו"ר דן, שמואל רפאלי: "אני שמח שהגענו הערב להבנות עם הנהגים ועם ההסתדרות לפיהן נעלה את השכר לנהגים השייכים לדור ג' ו-ח'. נמשיך במו"מ מול ההסתדרות וועד העובדים בכדי לפתור את שאר הסוגיות שעל הפרק. מטרתנו היא הצלחת החברה תוך דאגה לנהגים הנאמנים".

יו"ר ועד עובדי דן, יורם נגר: "הערב השלמנו צעד חשוב מאוד לחיזוקם של עובדי דור ג' ו-ח' בחברה ודאגנו לנהגים החלשים שזקוקים וראויים לתוספת שכר. יחד עם זאת נמשיך במאבקנו הצודק לתגמולם ההולם של שאר הנהגים שעושים מלאכתם נאמנה לילות כימים למען ציבור הנוסעים והחברה".