ההסתדרות נערכת לקראת שביתה כוללת במגזר הציבורי החל מיום רביעי

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע על שביתה בכל המגזר הציבורי החל מיום רביעי הקרוב ב-06:00 *** אלפי עובדים הפגינו היום מול משרד האוצר בירושלים *** מצ"ב הרשימה המלאה של המקומות השובתים *** בשביתה ייקחו חלק גם הסתדרות המורים וארגון המורים

בהמשך למאבק השכר של עובדי המגזר הציבורי ולאחר ההכרזה על סכסוך העבודה שאושר בוועדה לתיאום וביצוע ובבית נבחרי ההסתדרות, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע לפני דקות אחדות על שביתה בכל המגזר הציבורי החל מיום רביעי הקרוב (23.12.15) ב-06:00. ניסנקורן הנחה את צוותי השטח של ההסתדרות להיערך לשביתה. בשביתה ייקחו חלק גם הסתדרות המורים וארגון המורים.

נזכיר כי העילות לסכסוך העבודה הן דרישות ההסתדרות לעדכון השכר במגזר הציבורי והמבוי הסתום במשא ומתן מול האוצר בנושא הסכם שכר חדש לעובדי המגזר.

לפני דקות אחדות הסתיימה הפגנה מול משרד האוצר בירושלים בה השתתפו אלפי עובדים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן נשא דברים במקום ואמר: "ההסתדרות לא תיתן יד לניסיון לשסע ציבורי עובדים אחד בשני. השביתה אינה המטרה אלא האמצעי להשמיע את קולם של כמיליון שכירים שלא גומרים את החודש. על המדינה לדאוג למעמד החלש ולמעמד הביניים - ויפה שעת אחת קודם. ההסתדרות תדע לווסת ולחלק את תוספות השכר בכל מקום עבודה ואיגוד לטובת העובדים החלשים".