יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בזכות עובדיה, תנובה היא גאווה ישראלית"

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בזכות עובדיה, תנובה היא גאווה ישראלית"

יו"ר ההסתדרות אמר את הדברים במהלך ביקורו במחלבת תנובה הממוקמת בתל יוסף שבצפון הארץ, כחלק מסיור נרחב שהתקיים במרחב העמקים של ההסתדרות. בר-דוד: "העובדים מסורים ומחויבים גם בזמן מלחמה. אנחנו גאים בכם"


יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו ביקרו היום (ב') במחלבת תנובה שבתל יוסף. זאת כחלק מסיור נרחב שערך במרחב העמקים בהסתדרות, במטרה לחזק ולתמוך בעובדים בצפון הארץ. בר-דוד התקבל ולווה על-ידי יו"ר תנובה חיים גבריאלי, מנכ"ל תנובה גדי קוניא, יו"ר ארגון עובדי תנובה אחיאב שמחי ויו"ר ועד עובדי מחלבת תל יוסף יניב בוהארון.

במהלך ביקורו שוחח יו"ר ההסתדרות עם עובדי המפעל, תהה על שגרת יומם ושמע מהם על הלך הרוח בימים מאתגרים אלו וכיצד הם שומרים על שגרת עבודה תקינה. מנכ"ל החברה, גדי קוניא, סקר בפני יו"ר ההסתדרות וצוותו את הנעשה בתנובה בתקופת המלחמה.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד פנה אל העובדים במהלך הביקור במחלבת תל יוסף: "תנובה היא חברת המזון המובילה בישראל, ובזכות עובדיה מהווה גאווה ישראלית וגאווה הסתדרותית. כולנו גדלנו על הרכב של תנובה שבכל בוקר מביא מוצרים למטבח הישראלי. יש לכם ועד עובדים מעולה שחי ונושם תנובה מילדות, ועובדים מסורים ומחויבים גם בזמן מלחמה. אנחנו גאים בכם".

מנכ"ל תנובה, גדי קוניא הודה ליו"ר ההסתדרות והתייחס לעשייה מאז פרוץ המלחמה: "החל מהשבעה באוקטובר העשייה שלנו מעט השתנתה. יש עשרות עובדים מגויסים או כאלה המפונים מבתיהם, כשיש מרכז לוגיסטי בנתיבות שנפגע. עם זאת, הגענו בשבוע הראשון לכל המקומות בארץ, לעיתים תחת אש. תרומת תנובה לביטחון המזון של ישראל בשוטף ממשיכה ואף גוברת בעתות חירום. תרמנו לחיילי צה"ל, שיקמנו רפתות בעוטף ועוד. אנחנו מפעל חיוני תחת אש על כל המשתמע מכך".

יו״ר עובדי תנובה, אחיאב שמחי אמר במפגש: ״תנובה חברת המזון הכי ישראלית שיש, מספקת לציבור באופן שוטף את המוצרים האהובים, גם בעיתות מלחמה וגם תחת אש. אני גאה בעובדי תנובה שממשיכים להפגין מסירות יוצאת דופן, ולייצר ולספק בכל מצב בטחוני ובכל מזג אויר״.

בסיור השתתפו: מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, מנכ"ל ההסתדרות דודו בצלאל, יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות כנרת נחמן – שלו, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים עמיחי סטינגר וראש חטיבת הבריאות בהסתדרות המעו"ף, עו"ד זינב מנסור.