יו"ר ההסתדרות נועד עם ראש עיריית בית-שאן: "בית-שאן היא ספינת הדגל של החברה הישראלית"

יו"ר ההסתדרות נועד עם ראש עיריית בית-שאן: "בית-שאן היא ספינת הדגל של החברה הישראלית"

במהלך ביקורו במרחב העמקים, נפגש יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד עם גמלאי המרחב וערך פגישת היכרות עם ראש עיריית בית שאן הנכנס, נועם ג'ומעה. בר-דוד: "ארצה לראות את העיר מתפתחת ונסייע לך ככל שיידרש"

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (ב') סיור במרחב העמקים אותו הובילה, יו"ר המרחב כנרת נחמן – שלו. במהלך הסיור נפגש יו"ר ההסתדרות עם גמלאי מרחב העמקים, והמשך נועד עם ראש עיריית בית שאן הנכנס, נועם ג'ומעה, ושמע ממנו סקירה על הנעשה בעיר.

בעת פגישתו עם ראש עיריית בית-שאן, אמר יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בית שאן היא ספינת הדגל של החברה הישראלית. שמחים להכיר אותך ומברכים אותך על הניצחון. יש לך משימה לא פשוטה, ואני מקווה שבקדנציה שלך נלמד ונדע לעבוד יחד. ארצה לראות את העיר מתפתחת ונסייע לך ככל שיידרש. כולנו מאחלים לך בהצלחה".

ראש עיריית בית-שאן הנכנס, נועם ג'ומעה: "יש לנו אתגרים קשים שהצטברו במרוצת השנים, אך העיר שלנו היא נפלאה. יש אנשים טובים בבית-שאן ונדע לנוע קדימה. המשימה שלנו היא להפוך את הפריפריה למשהו מרכזי ברמת התודעה. אנחנו שמחים שאתם חברים שלנו ונמצא את הדרכים לעבוד במשותף".

בסיור השתתפו: מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, מנכ"ל ההסתדרות דודו בצלאל, יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות כנרת נחמן – שלו ומנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, עמיחי סטינגר.