בכירי קונפדרציית האיגודים של גיאורגיה נפגשו עם יו"ר ההסתדרות

בכירי קונפדרציית האיגודים של גיאורגיה נפגשו עם יו"ר ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר לנשיא GTUC אירקלי פטריאשווילי: "אנחנו זקוקים לעזרה שלכם במוסדות הבינלאומיים ויודעים שיש לנו אותה"

"אנחנו מנהיגי עובדים ובסופו של דבר רוצים שלעובדים יהיו חיים טובים ופרנסה טובה", כך אמר היום יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לנשיא קונפדרציית האיגודים המקצועיים של גיאורגיה (GTUC) אירקלי פטריאשווילי, בביקור שנערך בבית ההסתדרות בתל אביב.

בפגישה השתתפו בכירי GTUC בהם, סגנית הנשיא תמר סורמבה, סגן הנשיא ונשיא איגוד עובדי הרכב, התחבורה והכבישים המהירים לוורנטי אלניה ונשיא האיגוד העצמאי של עובדי הבריאות, הפרמצבטיקה והטיפול הסוציאלי פרופ' אירקלי אמירנאשווילי. בנוסף, השתתפו: מנכ"ל האגף לקשרים בינלאומיים בהסתדרות פיטר לרנר, מנהלת הקשרים הבינלאומיים אביטל שפירא-שבירו,יו"ר רשות תאגידי ההסתדרות שבי מיכאל וסגן יו״ר מרחב חולון דוד פפיא.

יו"ר ההסתדרות בר-דוד, אמר: "אני מכיר את ההיסטוריה ואת היחסים הטובים בין האיגודים המקצועיים בהסתדרות בישראל, לבין האיגודים המקצועיים בגיאורגיה. מחמם את הלב לראות את החברות, הערכים המשותפים והדאגה לעבודה, לשכר ולתנאים של העובדים. בישראל אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה ומאתגרת מבחינה ביטחונית וגם כלכלית. אנחנו זקוקים לעזרה שלכם במוסדות הבינלאומיים, ויודעים שיש לנו אותה".

נשיא GTUC פטריאשווילי, אמר: "אני רואה חשיבות רבה בתהליכים של עבודה משותפת. הגענו לפה כדי לְהָזֵם את השיח הלא חיובי כלפי ישראל, בעולם. חברות היא דו-צדדית. אנשים כבר שכחו את מה שקרה בשבעה באוקטובר. אם רק היו יודעים את העובדות". הוא הוסיף כי הוא רואה חשיבות רבה בחינוך ובהכשרות מקצועיות, לפיתוח העובדים.   

הפגישה בין נציגי ההסתדרות לנציגים מגיאורגיה הפגישה בין נציגי ההסתדרות לנציגים מגיאורגיה