ההסתדרות נרתמת למען החיילים והתושבים

ההסתדרות נרתמת למען החיילים והתושבים

בהסתדרות ממשיכים לסייע לכוחות הביטחון, לתושבי הדרום, למשפחות המפונות ולצוותים הרפואיים

צוות החירום של ההסתדרות בראשות יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, התכנס גם הבוקר (ד') כדי לדון בהמשך פעולות הסיוע של הארגון למען האזרחים בדרום ובשאר חלקי הארץ, המשפחות שפונו למתקנים של ההסתדרות, כוחות הביטחון וההצלה, הצוותים הרפואיים, הגמלאים ועוד.

מוקד החירום של ההסתדרות 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) ממשיך לתת מענה לכלל הציבור, גם מי שאינו חבר הסתדרות. במוקד יש רשימת פסיכולוגים/יות ועובדים/ות סוציאליים אשר זמינים עבור כל מי שמבקש סיוע. המוקד עוזר גם במציאת פתרונות דיור למשפחות מהדרום שרוצות להתפנות מבתיהן, וכמובן נותן מענה בנושא זכויות תעסוקה בימי המלחמה.    

דרכי קשר עם מוקד החירום של ההסתדרות:

פעילות ההסתדרות ברחבי הארץ

זה היום הרביעי שבו מאות עובדי הסתדרות בכל הארץ, אורזים ומעבירים חבילות סיוע לחיילות וחיילים ולשאר כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה, לצוותים רפואיים, למשפחות מפונות ולתושבים בכל הארץ.  

בהסתדרות עובדי המדינה העבירו היום לחיילים באזור הדרום למעלה מאלף חבילות אישיות עם ציוד היגיינה ולבוש בסיסי, וכן מטענים ניידים. עובדי מדינה הגיעו אתמול לבית ההסתדרות בתל אביב, יחד עם ילדיהם, כדי לארוז את החבילות, והילדים הוסיפו מכתבים.

עו"ד ארז אופינקרו, מנהל חטיבה ויו"ר האיגוד המקצועי של הסתדרות עובדי המדינה, נסע הבוקר לדרום יחד עם אייל לוי, יו"ר הוועד הארצי של עובדי משרד החקלאות, והשניים חילקו את החבילות. בנוסף, חולקו לחיילים בדרכים כ-300 מנות קובה שהכינו שתי עובדות. יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, מסר כי האיגוד נמצא בקשר ישיר עם עובדות ועובדים, כדי לתת להם מענה וסיוע בשעה קשה זאת.

במרחב כרמיאל בהסתדרות אספו תרומות ממפעלים ומאנשים פרטיים באזור, וארזו חבילות שכוללות מגבות וצעצועים לילדים. החבילות הועברו למשפחות מהדרום שמתארחות בימים אלה במכון הבין-לאומי למנהיגות של ההסתדרות בבית ברל. בנוסף, עובדי המרחב בשיתוף עם בית הספר "אדם חברה וטבע" של תנועת "דרור ישראל" יוזמים שיחות הפוגה בין התלמידים לגמלאי העיר.

עובדי מרחב ראשון לציון של ההסתדרות חילקו ארוחות צהריים לחיילים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), וכן ארזו חבילות שיועברו לתושבי הדרום. בהסתדרות ובנעמת במרחב גליל מערבי, אימצו חטיבת מילואים ובין היתר, חילקו להם הבוקר כריכים, מטענים לנייד ועוד. עובדי ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו הגיעו היום לחזק את עובדי המכון לרפואה משפטית באבו כביר.

הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות לחיילים הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות לחיילים

הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות לחיילים הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות לחיילים

הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות (וקובה) לחיילים הסתדרות עובדי המדינה מעבירה חבילות (וקובה) לחיילים

במרחב ת"א-יפו הגיעו לתמוך בעובדי המכון לרפואה משפטיתבמרחב ת"א-יפו הגיעו לתמוך בעובדי המכון לרפואה משפטית

מרחב כרמיאל ארגן חבילות למשפחות מהדרוםמרחב כרמיאל ארגן חבילות למשפחות מהדרום

במרחב כרמיאל תומכים בגמלאיות ובגמלאיםבמרחב כרמיאל תומכים בגמלאיות ובגמלאים

במרחב כרמיאל תומכים בגמלאיות ובגמלאיםבמרחב כרמיאל תומכים בגמלאיות ובגמלאים

מרחב גליל מערבי תומך בחטיבת מילואים מרחב גליל מערבי תומך בחטיבת מילואים

חבילות ממרחב ראשון לציון חבילות ממרחב ראשון לציון

עובדי מרחב ראשל"צ חילקו ארוחות במרכז הרפואי שמירעובדי מרחב ראשל"צ חילקו ארוחות במרכז הרפואי שמיר