מובילה לשינוי: הכירו את דורית לוי

המפתח להצלחה: עבודה שיתופית ופידבקים

דורית לוי, יו"ר ועד העובדים של עיריית קריית אונו, מספרת בטור אישי על ההיסטוריה שעשתה בתפקידה הנוכחי ובאיזה הישג היא גאה במיוחד

שלום לכולן ולכולם,

שמי דורית לוי, יו"ר ועד העובדים של עיריית קריית אונו, מקום מגוריי. אני בת 62, נשואה, אמא לארבעה, ולמעלה משלושה עשורים מנהלת את האגף לרישוי עסקים ונוער בעירייה.

 בתחילת עבודתי בעירייה הייתי האישה הראשונה בישראל בתפקיד מנהלת מחלקת הפיקוח העירוני, תפקיד מאוד מאתגר שחישל אותי ונתן לי פרספקטיבה שונה לחיים. ככל שאני חושבת על זה, עצם בחירתי לתפקיד והשנים הרבות שאני מבצעת אותו היוו אבן דרך ופתח לנשים רבות להתקבל לתפקיד מנהלת פיקוח ולעשות אותו בצורה טובה ויעילה.

 אני דוגלת בעבודה שיתופית, במתן וקבלת פידבקים מהסביבה ובשיפור תמידי של מעמד העובדות והעובדים ברשות.

בשנים האחרונות הנני משמשת בנוסף לתפקידי גם כיו"ר ועד העובדים של עיריית קריית אונו, ועושה כל שבידי על מנת לקדם את מעמדם החברתי והתעסוקתי של כ-725 עובדות ועובדי העירייה.

 אחד מההישגים שאני מאוד גאה בהם הוא מתן האפשרות לעובדים שאינם במסלול קביעות ליהנות גם כן משלל ההטבות הניתנות על ידי ההסתדרות, בהן הלוואות ללא ריבית, איסוף תרומות ועזרה לעובדים במצוקה. לאחר משא ומתן הצלחנו לעשות זאת, בשיתוף ההסתדרות.

אין ספק שבשנים האחרונות ההסתדרות קידמה עובדים רבים ופועלת ללא הרף לשיפור התנאים שלהם. לעובדים ברשויות המקומיות יש היום סיבות רבות להתגאות בהסתדרות חזקה, יציבה וכזו שעומדת לצד כל עובדת ועובד.

יש עוד מגוון רחב של דוגמאות לנושאים פרסונליים, חברתיים ואחרים אשר זכיתי לקדם עבור העובדות והעובדים במהלך שנות עבודתי ובמסגרת תפקידי כיו"ר ועד העובדים וכמנהלת האגף לרישוי עסקים. אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות להיות כאן, במקום של נתינה, תמיכה וסיוע לעובדים ולעובדות המתאפשרים בעיקר לאור פועלו של היו"ר ארנון בר-דוד ולצדו הסתדרות חזקה, איכותית ואכפתית. אני מודה גם למנכ"לית שחר און, הילה קניסטר בר-דוד, על המסירות ושיתוף הפעולה.

עבורי זו זכות גדולה לשרת את הציבור ואני מודה לכל חבריי שסייעו ומסייעים למען קידום העשייה החברתית.

מאחלת בריאות, שמחה ובשורות טובות לכולם!

שלכם ושלכן,

דורית

*הטור של דורית נכתב במסגרת הבלוג "מובילות לשינוי" אשר מארח מדי שבוע את מנהיגות העבודה המאורגנת בישראל. לקריאת טורים של מנהיגות נוספות, לחצו כאן

דורית לוידורית לוי