מובילה לשינוי: הכירו את דנה חזן

אחת למען הכלל

דנה חזן היא מנהלת צוות במוקד השירות של כלל ביטוח בב"ש - וחברה גאה בוועד העובדים שלה. בחברה שפעילה בכל הארץ, דנה הציבה לעצמה למטרה לשים במרכז את עובדי הסניף הדרומי, ולקדם את העשייה והכוח הנשי. הכירו אותה בטור אישי

שלום לכולן ולכולם, נעים להכיר, אני דנה חזן, מנהלת צוות במוקד השירות פנסיה וגמל של חברת כלל ביטוח - וחברה גאה בוועד העובדים של כלל ביטוח.

אני גרושה פלוס שתיים, אמא לעמית ולסהר ומתגוררת בעיר באר שבע.

את דרכי בכלל ביטוח התחלתי לפני כארבע שנים. נכנסתי לעולם הביטוח ממש במקרה. הייתי אז אמא צעירה המחפשת עבודה נוחה עם תנאים טובים ואופציות קידום. ומאז הכל היסטוריה...

בתחילת דרכי בחברת כלל, לקחתי חלק במספר פרויקטים במסגרתם התנדבנו בקהילה ביום המעשים הטובים ובשותפות עם עמותת פתחון לב. זה לא היה סתם: חשוב לי להיות חלק מעשייה בחברה ולפעול למען קידום מעמד האישה בה, בפרט תנאי העובדים.

אנו חברה גדולה הפועלת בכל הארץ, ובמהלך הזמן הבנתי שאני רוצה לשים את מרחב דרום שלה על המפה. היות שלא היה לנו קודם חבר ועד מהמרחב, עם הזמן גדלנו לכמות עובדים נרחבת והרגשתי צורך לקחת חלק בפעילות למען העובדים.

בשלב הראשון נפגשתי עם רוני רז, יו"ר ועד עובדי כללי ביטוח, והתלוננתי! הוא צחקק לו ושאל "מה הסלוגן שלך?". משם יצאנו יד ביד לבחירות במרחב דרום, בהם הובלתי ונבחרתי ל"שגרירה" מטעם העובדים. רוני פתח עבורנו אופציות למרחב, קיבלנו מענה לכל בקשה שעלתה, עזרה הדדית, גיבוש וימי רווחה.

לאחר כשנה התאהבתי ברוח שנכנסה בי והחלטתי ללכת על זה ובבחירות שנערכו לפני כחודש בתקופה כה מטלטלת ולא ברורה של קורונה, התמודדתי ונבחרתי לייצג את המרחב בגאווה רבה.

כחלק מרשימה איכותית ועוצמתית של חברי ועד יחד עם היו"ר רוני רז, בין היתר נבחרנו חמש חברות ועד חדשות, שמציגות כח נשי חדש ומרענן. עם כל הקשיים שהיו והקורונה שטלטלה את עולם הביטוח, רוני נלחם על חתימת הסכם קיבוצי חדש יוצא דופן, הסכם שמתבסס על ערבות הדדית ומבטיח גם בימים אלו ביטחון תעסוקתי. כל זאת בליוויה השותף של ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח בהסתדרות המעו"ף, מירי גרגיר.

לצד העבודה השוטפת למען העובדים, ועבודת הוועד על חידושם של ההסכמים הקיבוציים, חלק ממטרותיי האישיות הן לקדם את מעמד האישה ולהוביל לשינוי. כחלק מכך בימים אלה אני עובדת עם חברתי שגרירת הוועד במרחב על פרויקט "מלכה למלכה", שיעצים נשים ויחזק אותן עוד יותר.

עם תחילה של השנה החדשה, אני מאחל לכולכם חג שמח, מלאה בבשורות טובות ובבריאות שלמה. שמרו על עצמכם ועל יקיריכם, שאפו קדימה ותאמינו ביכולת שלכם.

שלכן ושלכם,

דנה חזן

הטור של דנה נכתב במסגרת הבלוג "מובילות לשינוי" אשר מארח מדי שבוע את מנהיגות העבודה המאורגנת בישראל. לקריאת טורים של מנהיגות נוספות, הקישו כאן

דנה חזןדנה חזן