ההסתדרות תחלק אלפי חבילות מזון לעצמאים

ההסתדרות נרתמת למען העצמאים: תחלק אלפי חבילות מזון לעצמאים ומשפחותיהם שנקלעו לקשיים כלכליים

בהחלטת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יחלק הארגון בתקופה הקרובה אלפי חבילות מזון לעצמאים שיכללו מוצרים בשווי 350 שקל ויישלחו ללא כל עלות עד לפתח ביתם

בעקבות משבר הקורונה והמשבר הכלכלי החמור שמשפיע על עובדים רבים במשק ועצמאים בפרט, החליט יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד להירתם למען העצמאים והנחה להקים קרן מיוחדת שתוקדש לחלוקת חבילות מזון לעצמאים ומשפחותיהם שנקלעו למצוקה כלכלית. 

באמצעות הכספים שיופקדו לקרן, תחלק ההסתדרות בתקופה הקרובה אלפי חבילות מזון לעצמאים, שכל אחת מהן תכלול מוצרים בשווי 350 שקל.

עצמאים שמרגישים שנקלעו למצוקה וירצו לקבל סיוע ואת סל המזון יוכלו לפנות כבר עכשיו למוקד המידע והשירות של ההסתדרות בטלפון - 2383*. לאחר תהליך שיכלול מתן פרטים מזהים ומספר עוסק מורשה, תדאג ההסתדרות לשלוח את החבילה עד לפתח ביתם של הפונים, ללא כל עלות מצדם.

יוזמה זו מצטרפת לשורה של פעילויות שקידם יו"ר ההסתדרות בחודשים האחרונים למען העצמאים, במסגרתן נפגש עם קבוצות שונות שמייצגות את העצמאים ואף הצהיר כי הוא פועל להקמת "הסתדרות העצמאים" שתאחד את פועלם ותפעל תחת ההסתדרות הכללית למען קידום האינטרסים שלהם ורווחתם. נזכיר גם כי בשיחות שערך עם האוצר דרש בר-דוד לעגן רשת ביטחון לעצמאים בתקופה של מלחמה או מגיפה עד לגובה של 10,500 שקל בחודש, בדומה לסכומים שיכולים לקבל שכירים מהביטוח הלאומי.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מסר: "ההסתדרות פעלה תמיד ותמשיך לפעול מתוך סולידריות, מתוך מקום שמחבר ולא מתוך מקום שמשסע. לכן, אני רואה חובה מוסרית ואזרחית לסייע לאוכלוסיית העצמאים שנפגעה בחודשים האחרונים בצורה אנושה מהתפרצות הקורונה. ההסתדרות היא הבית של כל העובדים בישראל, וזאת חובתנו לפעול בכל דרך שנוכל למען כל עובד ועובדת במשק. נמשיך לעמוד לצדם של העובדים – שכירים ועצמאים - ונשקיע מאמצים רבים כדי לקדם פתרונות שעשויים להקל את המצב, עד שנצלח אותו יחד".