הסכם קיבוצי חדש במפעל גלידות שטראוס בעכו

הסכם קיבוצי חדש במפעל גלידות שטראוס בעכו

230 עובדי המפעל ייהנו מתוספת שכר של כ-15%, תוספת ותק של עד 2.5%, הגדלת ההפרשות לקרן השתלמות, תוספות לתקציבי הרווחה ועוד

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת מפעל גלידות שטראוס וועד עובדי המפעל הממוקם באזור התעשייה של עכו, חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-230 עובדים. 

חתימת ההסכם נערכה במעמד יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי ויו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן, מנהל המפעל רועי אוסמו לוי, סמנכ"ל שרשרת אספקה במפעל אבי אשכנזי, מזכיר האיגוד המקצועי במרחב עו"ד אביתר טף, יו"ר הוועד יוסי רוזן וחברי הוועד. 

כחלק מההסכם, שתוקפו לארבע שנים, ייהנו מאות עובדי המפעל מתוספות שכר של כ-15% וכן מתוספת ותק שנתית שגובה עד 2.5%. עוד כולל ההסכם: הגדלת ההפרשות לקרן ההשתלמות, תוספת של 500 שקל בשנה לתקצוב נופש שנתי לכל עובד, הגדלת שיעור התשלום עבור ביגוד, הגדלת מענק פרישה לפנסיה, הגדלת סכום השתתפות ההנהלה בקופת הוועד, הגדלת תעריף השי לחג ותלושי חנות המפעל ועוד. 

יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי, בירך במעמד החתימה על ההסכם ואמר כי: "מדובר בהסכם המיטיב עם העובדים גם בעניין תוספות השכר וגם ברווחה - וחשוב ביותר, גם עם הפורשים לגמלאות. יישר כח לכל העוסקים במלאכה, לחברי ועד העובדים והאיגוד המקצועי. לשמחתי פעלנו מול הנהלה שיודעת להשקיע גם בטכנולוגיה מתקדמת במפעל וגם בציבור העובדים ומבינה כי ההון האנושי שלה הוא המשאב החשוב ביותר". 

יו"ר הוועד יוסי רוזן: "תודה לכל מי שסייע וליווה את עובדי המפעל במו"מ על ההסכם. אין לי ספק ששיתוף הפעולה והיחסים הטובים בין כל הצדדים יימשכו גם בעתיד".

מעמד חתימת ההסכםמעמד חתימת ההסכם

מעמד חתימת ההסכםמעמד חתימת ההסכם