הסתדרות עובדי המדינה יזמה דיון דחוף בנושא משבר עובדי המינהל והמשק בבי"ח הממשלתיים

בניסיון אחרון לגשר בין הפערים בין הצדדים ולהביא לפתרון המשבר של עובדי המינהל והמשק בבתי החולים הממשלתיים, הסתדרות עובדי המדינה יזמה דיון דחוף בין נציגי משרד הבריאות, משרד האוצר וועד העובדים.

דיון החירום, בהובלתו של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, צפוי להיערך היום (ה') בשעה 15:30 במעמד הנהלת משרד הבריאות, המשנה לממונה על השכר במשרד האוצר יוסי כהן, צוות הבריאות מנציבות שירות המדינה ואגף התקציבים, וועד העובדים בראשות יו"ר הוועד הארצי אלי בדש.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, מסר לפני זמן קצר כי: "האחריות לכל השלכות השביתה הצפויה מוטלת על כתפיהם של משרדי הבריאות והאוצר. לא רק שלא היה כאן יישום של החלטת ממשלת ישראל, הגדילו פקידי המדינה כשגררו רגליים, וכל פניות העובדים לקיים ישיבות ולפתור את הדברים בהידברות  הושבו ריקם. הכשלים שהובילו למשבר ידועים ולא חדשים וההתעלמות השיטתית של המערכת מכל התרעות העובדים, לא הותירה ברירה אחרת. אני קורא להנהלות משרדי הממשלה להבין את גודל השעה, להתעשת ולהגיע היום לשולחן המו"מ מתוך כוונה כנה ליישב את הסוגיות שבמחלוקת. אנחנו סומכים על המשנה לממונה על השכר יוסי כהן, עתיר הנסיון, שינסה יחד איתנו למנוע המשבר החמור אשר נמצא בפתח".