בחירת צירים נציגי מקומות עבודה

 תאריך: _______________

 

לכבוד

________________

________________

________________

 שלום רב,

הנדון: ועידת הסתדרות עובדי הבנין העץ הזכוכית וקרמיקה  - בחירת צירים נציגי מקומות עבודה

  • 1. על פי החלטת המזכירות הפעילה של הסתדרות עובדי הבנין העץ הזכוכית והקרמיקה , תתכנס הועידה הארצית של הסתדרות עובדי הבנין העץ הזכוכית והקרמיקה שתבחר את המוסדות הנבחרים של הסתדרות עובדי הבנין העץ הזכוכית והקרמיקה ביום25.11.2009 .
  • 2. ועדת הבחירות המרכזית בישיבתה מיום 27.7.09 קבעה את חלוקת הצירים לוועידה. בהתאם להחלטת ועדת הבחירות,                          מוקצים לכם _______ צירים וועידה.
  • 3. תקנון הבחירות קובע, כי בבחירות לוועד העובדים מסמיכים העובדים במקום העבודה את הועד הנבחר לבחור מבין חבריו את הצירים לועידת הסתדרות עובדי הבנין העץ הזכוכית והקרמיקה .
  • 4. בהתאם לאמור לעיל ולתקנון הבחירות, אבקשכם לבחור את נציגיכם לוועידה מבין חברי הועד, בהתאם להקצאת הצירים כמפורט בסעיף 2 לעיל.

ככל שמספר הצירים שהוקצו לכם כמפורט לעיל גבוה ממספר חברי הועד, אבקשכם לעדכן בכך בדחיפות את הח"מ או את חברת ועדת הבחירות החבר פיצי דובנר  (בטלפון 050-8482812).

  • 5. על פי לוח הזמנים שאישרה ועדת הבחירות (ומפורסם באתר האינטרנט של הסתדרות עובדיה בנין העץ הזכוכית והקרמיקה ) הינכם נדרשים להשיב את הטבלה המצ"ב ובה שמות החברים שנבחרו על ידיכם לכהן כצירים מטעמכם לוועידה וכן יתר הפרטים הרלבנטיים לגבי החברים הנ"ל כמפורט בטבלה - וזאת עד ליום 6.9.09 בשעה 12:00. לידי פיצי דובנר במשרדי ועד הפועל

 

 

בכבוד רב,

                                                 עו"ד אלין זילברשטיין

                                                 יו"ר ועדת הבחירות