חברת "תדביק" הכירה בהתאגדות עובדיה בהסתדרות

לאחר מאבקים ארגוניים ומשפטיים שנמשכו כחצי שנה, חברת הדפוס תדביק הודיעה כי היא מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג בקרב עובדיה *** יואב קליין, יו"ר ההסתדרות במרחב כרמיאל: "מברך את העובדים ואת ההנהלה על ההכרה בהתאגדות וקורא לפתוח במו"מ" *** שרון דניאל, יו"ר הוועד: "אנחנו נרגשים להתחיל בדיאלוג עם ההנהלה בכדי לשפר את מעמד העובדים בחברה"

סוף למאבק: הנהלת חברת תדביק הכירה בהתאגדות עובדיה בהסתדרות. במכתב ששלחה הנהלת החברה צוין כי לאחר בדיקת הנתונים שהעבירה ההסתדרות, הוחלט להכיר בה כארגון העובדים היציג ולשבת עמה ועם נציגות העובדים למשא ומתן מיידי להסדרת תנאי ההעסקה של העובדים בחברה  במסגרת הסכם קיבוצי.

תדביק, הממוקמת בפארק התעשייה תרדיון במשגב, נוסדה לפני כ-30 שנה והפכה לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחום הדפוס. החברה מייצרת בין היתר מדבקות ותוויות מודפסות בגלילים, ספרונים ועלונים לתעשיית התרופות, מכסים של מיכלי מזון, שתייה וניירות אריזה. בחברה כ- 400 עובדים.

הליך ההתארגנות של עובדי תדביק החל בתחילת 2016, וכבר בחודש פברואר למעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצון העובדים להסדיר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

יו"ר ההסתדרות במרחב כרמיאל-גליל, יואב קליין, אמר היום: "אני מברך את העובדים על ההכרה ביציגות ואת ההנהלה על החלטתה לעשות כן. אני מקווה כי נתחיל לנהל מו"מ כן וענייני – הן לטובת העובדים והן לטובת הצלחת המפעל".

יו"ר הוועד, שרון דניאל, הוסיף: "שמחנו לקבל את ההודעה על ההכרה ביציגות ואנחנו נרגשים להתחיל במשא ומתן ובדיאלוג עם ההנהלה בכדי לשפר את מעמד העובדים בחברה".

התאגדות עובדי "תדביק" מלווה על ידי אנשי ההסתדרות במרחב כרמיאל בראשות היו"ר יואב קליין ומזכירי האיגוד המקצועי במרחב מזל הקש ועו"ד גיא זיו. לצד דניאל, בוועד חברים גם אדריאנה לקסמן, סלאמן אלמן, יעקב פרל, יורי גמברין, אשרת דגן ודימטרי לוביאגו.