עובדי החברה הכלכלית לעכו התאגדו בהסתדרות

כ-30 עובדי החברה המשמשת כזרוע הביצועית של עיריית עכו, הקימו ועד ראשון במסגרת ההסתדרות *** אשר שמואלי, יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות: "קורא לחברה לפתוח עמנו במו"מ להסכם קיבוצי, בדרך ליחסי עבודה פורים וטובים"

תנופת ההתאגדות בהסתדרות במרחב גליל מערבי ממשיכה: כ-30 עובדי החברה הכלכלית לעכו התארגנו בהסתדרות והקימו ועד עובדים ראשון בחברה, המשמשת כזרוע הביצועית של עיריית עכו בכל הנוגע לפיתוח פרויקטים עירוניים.

במכתב ששלח יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי, למנכ"ל החברה הכלכלית לעכו, אלברט בן שלוש, נכתב כי למעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. שמואלי קרא לבן שלוש להכיר ברצונם של העובדים ולפתוח עם ההסתדרות ועם נציגות העובדים במשא ומתן בהקדם במטרה להגיע להסכמות אשר יעגנו בהסכם קיבוצי את תנאי ההעסקה בחברה.

עוד הוסבר במכתב כי מהלך ההתאגדות בהסתדרות הגיע לאור רצונם של עובדי החברה לשפר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

ההסתדרות במרחב גליל מערבי מינתה את סיון ג'נין לוין ליו"ר הוועד, לסגניתה את אדרי מיטל ולצידן כורדי ח'דר. את ההתארגנות ליוו יו"ר המרחב אשר שמואלי, יו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן ועוה"ד פאדי זייד ומוחמד ספייה מהאיגוד המקצועי במרחב.

יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי, בירך את חברי הוועד החדש בתפקידם החשוב למען ציבור העובדים אותם הם מייצגים ואמר: "אני מברך על התארגנות זו שמצטרפת לגל של התארגנויות במרחבינו. כולי תקווה שנשכיל יחד לכונן יחסי עבודה פורים וטובים בין נציגות העובדים המוסכמת כדין לבין החברה - למען העובדים והחברה כאחד".