עובדי רשת קפה עלית מקבוצת שטראוס התאגדו בהסתדרות

כ-450 עובדי הרשת התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהעובדים חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון  *** יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו: "קורא להנהלה להכיר בהתארגנות ובוועד הפעולה ולפתוח במשא ומתן מיידי להסדרת תנאי ההעסקה של העובדים בהסכם קיבוצי".

 

ההסתדרות הינה הארגון היציג בקרב עובדי רשת קפה עלית מקבוצת שטראוס. כך הודיע היום (ד') יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, למנכ"ל חברת רשת קפה עלית, אמיר יפרח, ולמנכ"ל שטראוס קפה ישראל, נדב ארנס, לאחר שלמעלה משליש מעובדי הרשת חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

 

רשת קפה עלית היא מותג בבעלות קבוצת שטראוס, אשר מפעילה בעזרת חברת שטראוס קפה בי.וי. כמאה דוכנים ברחבי הארץ, במקומות כמו תחנות רכבת, אוניברסיטאות, בתי חולים ומוקדים נוספים. כל הנקודות שמפעילה הרשת הן בבעלות ישירה  (ללא זכיינים) ומועסקים בהן כ-450 עובדים.

 

יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, קרא לתאם פגישה בין הצדדים ואמר: "אני קורא להנהלת החברה להכיר בהתארגנות ובוועד הפעולה ולפתוח במשא ומתן מיידי להסדרת תנאי ההעסקה של העובדים בהסכם קיבוצי".

 

מוועד הפעולה של עובדי הרשת נמסר כי: "העובדים בחרו לממש את זכותם להתאגדות כדי להיות שותפים מלאים להחלטות הנוגעות לעתידנו ומתוך רצון להסדיר ולשפר את תנאי ההעסקה. אנו קוראים להנהלה להכיר ברצון העובדים ולפתוח עמנו בהידברות לגיבוש הסכם קיבוצי שיבטיח את הביטחון התעסוקתי של העובדים ויעזור לשמור על חוסנה של החברה".