האחים והאחיות בביה''ח לניאדו בנתניה התאגדו בהסתדרות

העובדים מבקשים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם *** יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה: "אין סיבה שמצבם של העובדים, העוסקים במקצוע כה נדרש, יהיה שונה ממצבם של עמיתיהם בבתי חולים אחרים ברחבי הארץ" *** יו"ר הסתדרות האחיות: "ברכות לעובדים על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות"

כ-530 אחיות ואחים העובדים בבית החולים לניאדו בנתניה התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהם חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם.

 

לניאדו הוקם בשנת 1974 והוא שייך לקהילה החסידית צאנז. בבית החולים, המשרת את תושבי נתניה ויישובי הסביבה, מעל ל-30 מחלקות וכ-400 מיטות אשפוז.

 

במכתב שנשלח ע"י יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, ויו"ר הסתדרות האחים והאחיות, אילנה כהן, למנכ"ל בית החולים, חיים המרמן, נתבקשה הנהלת בית החולים לתאם פגישה בין הצדדים על מנת לפתוח בתהליך הידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי.

 

יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, אמר היום: "אני מברך את האחיות והאחים על החלטתם לקחת את גורלם בידיהם ולדאוג לעתידם הכלכלי ולבטחונם התעסוקתי. אין סיבה שמצבם של העובדים, העוסקים במקצוע כה נדרש, יהיה שונה ממצבם של עמיתיהם בבתי חולים אחרים ברחבי הארץ. מגיע לעובדים, המשרתים נאמנה את קהילת תושבי נתניה והאזור, לקבל את הזכויות המגיעות להם, ואין לי ספק שהמו"מ עם ההנהלה יהיה מהיר, ענייני ופורה".

 

יו"ר הסתדרות האחים והאחיות, אילנה כהן: "אני מברכת את האחיות והאחים על הצטרפותם למשפחת האחיות והאחים בהסתדרות".