רשת קפה עלית הכירה בהסתדרות כארגון יציג של העובדים

כחודש לאחר שעובדי החברה התאגדו בהסתדרות, מנכ"ל רשת קפה עלית מקבוצת שטראוס הודיע על הכרה בארגון היציג  *** יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו: "זוהי פתיחתו של עידן חדש בחברה" ***

 

רשת קפה עלית מקבוצת שטראוס הכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג של עובדי החברה, כך הודיע מנכ"ל הרשת אמיר יפרח, ליו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה. ההכרה בהתאגדות מגיעה כחודש ימים לאחר שלמעלה משליש מעובדי הרשת הצטרפו להסתדרות.

 

רשת קפה עלית היא מותג בבעלות קבוצת שטראוס, אשר מפעילה בעזרת חברת שטראוס קפה בי.וי. כמאה דוכנים ברחבי הארץ, במקומות כמו תחנות רכבת, אוניברסיטאות, בתי חולים ומוקדים נוספים. כל הנקודות שמפעילה הרשת הן בבעלות ישירה  (ללא זכיינים) ומועסקים בהן כ-450 עובדים.

 

יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, בירך את עובדי החברה ואמר: "זוהי פתיחתו של עידן חדש ברשת קפה עלית. בקרוב צפויה להתקיים פגישה ראשונה להזנקת המשא ומתן בין ההנהלה לבין הוועד ונציגי ההסתדרות. כולי תקווה כי ההנהלה תפעל ברוח של פתיחות ושיתוף פעולה על מנת לאפשר תהליך הוגן ולהביא לגיבוש הסכם קיבוצי שמטיב עם העובדים ומבטיח את עתיד הרשת".

 

מוועד הפעולה של עובדי הרשת נמסר: "אנו שמחים על כך שההנהלה הכירה בהתאגדות ורואים בכך צעד בונה אמון. כעת עומדת בפנינו משימה משותפת – לעגן את ההסכמות בין הצדדים בהסכם עבודה אשר ישפר את זכויות העובדים וישמור על חוסנה של החברה".