עובדי הדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון התאגדו בהסתדרות

כ-1,000 עובדי רשת החנויות הפטורות ממכס הקימו ועד עובדים, לאחר שלמעלה משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג *** יו"ר ההסתדרות במרחב לוד-רמלה, משה ארבלי: "העובדים הבינו את חשיבותה של העבודה המאורגנת והביעו את אמונם בדרכה של ההסתדרות להוביל שינוי חברתי"

ההסתדרות הינה הארגון היציג בקרב עובדי דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. כך הודיע היום (ב') יו"ר ההסתדרות במרחב לוד-רמלה, משה ארבלי, למנכ"ל החברה אורי גלבוע, לאחר שלמעלה משליש מעובדי רשת החנויות חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

 

חברת ג'יימס ריצ'רדסון מפעילה רשת חנויות פטורות ממכס, בהן מועסקים כ-1,000 עובדים, מרביתם בחנות הגדולה והמוכרת ביותר בנמל התעופה בן-גוריון, וחלקם במטה החברה באיירפורט סיטי, במעברי הגבול השונים ובנמלי הים.

 

באסיפת עובדים שנערכה אתמול לעובדי החברה, נבחרו חמישה מהם שישמשו כוועד פעולה זמני. בהליך ההתאגדות סייעו מ"מ יו"ר ההסתדרות במרחב לוד-רמלה דני אוחיון וצוות האיגוד המקצועי במרחב.

 

יו"ר ההסתדרות במרחב לוד-רמלה משה ארבלי, אמר היום: "מעתה ציבור הנוסעים בנתב"ג יוכל לרכוש את המוצרים בדיוטי פרי מעובדים עם חיוך על הפנים. אני מברך את העובדים על החלטתם להתאגד לאחר שהם הבינו את חשיבותה של העבודה המאורגנת והביעו את אמונם בדרכה של ההסתדרות להוביל שינוי חברתי. אני קורא להנהלה לשבת עמנו ועם נציגות העובדים למו"מ ענייני לטובת החברה והעובדים כאחד. תודתי נתונה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שתמך ועקב אחר הליך ההתאגדות ונתן לו גיבוי מלא".