זה הזמן לחיות בריא

זה הזמן לחיות בריא

עשיתם שינוי לטובה בהרגלי הבריאות? הפסקתם לעשן? ספרו לנו מדוע אתם חושבים ששעון ה-סונטו PEAK5 המתממשק לאפליקציית 'עובדים בריא' צריך להיות שלכם?

יש מי שהתחיל לאכול בריא, יש מי שהפסיקה לעשן, ויש כאלה שלמרות כל האתגרים, הצליחו להתמיד בפעילות גופנית. אם אימצתם אורח חיים בריא יותר וזה שינה לכם את החיים מקצה לקצה, שתפו אותנו בסיפור שלכם.

מה גרם לכם לנסות ואיך זה שיפר את החיים שלכם?

שני הסיפורים המרגשים והמשמעותיים יוכלו לזכות בשעון ה-סונטו PEAK5 

 

את הסיפורים יש לשלוח עד לתאריך 29/5/24 לדוא"ל : Ovdimbari.stories@m4l.co.il

חשוב: על מנת להשתתף בתחרות יש לשלוח את הסיפור בתוספת הסבר מפורט ותמונה המאושרת לפרסום.

 

*תנאי ההשתתפות בפעילות

 

בהשתתפות בפעילות "זה הזמן לחיות בריא" ושליחת סיפורך, הנך מאשר/ת כי הטקסט הינו מקורי ואישי שלך וכי את/ה מאשר/ת להסתדרות ולעובדים בריא בע"מ, לעשות שימוש הוגן וסביר בסיפורך האישי, בתמונתך ובפרטיך המזהים, לרבות פרסומם בכל מדיה ובכל זמן, בין היתר לצרכי חומרים שיווקיים, מידע פרסומי וכיו"ב, וזאת ללא קבלת תמורה או טובת הנאה כלשהי.

שמות הזוכים/ות ייבחרו על ידי ועדה פנימית אשר תמונה על ידי מנכ"לית עובדים בריא בע"מ, ויפורסמו עד לתאריך 9.6.24 במספר ערוצים כפי שתחליט ההסתדרות ועובדים בריא, ובהתאם לשיקול דעתן הבלעדי. הגולשים הזוכים יקבלו על כך הודעה אישית דרך פרטי הקשר שיסופקו על ידם.

שימו לב: השתתפות בתחרות פתוחה לחברי ההסתדרות בלבד. לא תותר השתתפות של עובדי ההסתדרות. ההסתדרות ועובדים בריא שומרות על זכותן לבטל את הפעילות או לשנות את תנאיה, לפי שיקול דעתן הבלעדי.

זה הזמן לחיות בריאזה הזמן לחיות בריא