סכסוך עבודה הוכרז באלמוג מנייה ואחסנה בע"מ

סכסוך עבודה הוכרז באלמוג מנייה ואחסנה בע"מ

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה ב"באלמוג מנייה ואחסנה בע"מ", זאת על רקע סירובה של הנהלת החברה לנהל מו"מ על הסכם קיבוצי, פגיעה בהתארגנות עובדים, שימוש באמצעים ביומטריים וההחלטות חד צדדיות מצד ההנהלה 

ההסתדרות במרחב חיפה הכריזה היום (א') על סכסוך עבודה בחברת אלמוג מנייה ואחסנה בע"מ המספקת שירותי נמלים הכוללים בין היתר הובלה, הפצה, לוגיסטיקה ואחסנה.

הסכסוך הוכרז לאחר סירובה של הנהלת החברה לנהל מו"מ על הסכם קיבוצי, פגיעה בהתארגנות עובדים וההחלטות חד צדדיות מצד ההנהלה כגון ביטול תפקיד סגני ראשי הצוותים, שינוי שעות העבודה של מנהלי הצוותים ועוד. כמו כן, דרישת העובדים למו"מ בתחום ההגנה על הפרטיות, בין היתר לאור השימוש שעושה החברה במצלמות ובאמצעים ביומטריים לא זכו לכל התייחסות.

יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות, משה מזרחי: "אנחנו נמשיך להיאבק בכל האמצעים בכדי לשמור על זכויות העובדים ולהגן עליהם בכל דרך. אנחנו מקווים להצלחה עבור העובדים".

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר: "ערב חג החירות נאבקים העובדים האמיצים של חברת אלמוג מנייה ואחסנה על חירותם להתאגד ולשפר את תנאי העבודה שלהם. אין צודק, ראוי והכרחי מכך. ביחד נעשה ונצליח".

מנהל החטיבה הימית באיגוד עובדי התחבורה, ניר אייזנברג: ״ערב חג הפסח התבשרנו על סירובה של החברה לנהל משא ומתן ולהכיר ביציגות. נעשה הכל כדי להגן על זכותם של העובדים להתאגד ולקחת אחריות על עתידם״.

צילום: חברת MSCצילום: חברת MSC