הסכם קיבוצי חדש לאתתים במגזר התפעול בנמל אשדוד

הסכם קיבוצי חדש לאתתים במגזר התפעול בנמל אשדוד

ההסכם יחול על כ-70 עובדים, וכולל, בין השאר תוספות שכר פנסיוניות והכשרת אתתים נוספים *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: " אנו עדים לתקופה חדשה בנמל אשדוד. ההסכם יביא לצמיחת הנמל תוך שמירה על זכויות העובדים וקידומם"

ההסתדרות, ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד והנהלת הנמל חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי חדש לאתתים עובדי מגזר התפעול, העוסקים בשינוע מטענים מהאוניות וקליטתם בנמל. ההסכם מעניק תוספות שכר פנסיוניות, ויביא להכשרת אתתים נוספים מקרב עובדי התפעול בנמל, שיביאו להגדלת תפוקות הנמל ולשגשוגו.

 

ההסכם גובש על ידי ההסתדרות: עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד ניר אייזנברג, מנהל החטיבה הימית באיגוד, חיים שייב, יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות ועו"ד מוריה גליק ממשרד אלעד מורג; מטעם הועד - מישל ביטון, יו״ר ועד עובדי התפעול; מטעם הנהלת הנמל –  גלית אבן חיים סמנכ״לית משאבי אנוש, יגאל מקדשי סמנכ״ל התפעול,  ויורם יחזקאל ראש יחידת תיאום ובקרה.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "אנו עדים לתקופה חדשה בנמל אשדוד, שבה הקשרים בין ההסתדרות וועדי הנמל לבין הנהלת הנמל ומשרד התחבורה מתחזקים ומושתתים על יעד אחד - צמיחת הנמל והישגיו תוך שמירה על זכויות העובדים וקידומם. גאווה גדולה לקחת חלק בתהליך ארגוני שכזה. אני מברך על ההסכם המקצועי שנחתם באווירה של שותפות והדדיות, ובטוח שבקרוב ייחתמו הסכמים נוספים ברוח דומה".

מנהל החטיבה הימית באיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד ניר אייזנברג: "ההסכם חשוב ונותן מענה גם לסוגיית הפנסיות של העובדים. אני שמח שהצלחנו להביא את הסכם לקו הסיום, ומודה לוועד ולהנהלת הנמל על השותפות ועל הדרך".

יו״ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון: "אני רוצה להודות להסתדרות ולהנהלת הנמל על העבודה הקשה והמסורה. אני שמח בשביל האתתים שזוכים להכרה, אחרי הרבה מאוד זמן, על העבודה הקשה שלהם".

חתימת הסכם קיבוצי לאתתים בנמל אשדודחתימת הסכם קיבוצי לאתתים בנמל אשדוד