יקי חלוצי נבחר שוב ליו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק

יקי חלוצי נבחר שוב ליו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק

יו"ר ההסתדרות בר-דוד ברך את חלוצי: "הצלחת, יחד עם עובדי האיגוד וראשי הוועדים והעובדים, למצב את האיגוד כמקצועי וכזה שמביא המון כבוד והישגים להסתדרות"

ברכות ל-יקי חלוצי, שנבחר הבוקר לקדנציה שנייה כיו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות. "קיבלתי את אמון הוועידה הזאת פעם נוספת ואני מודה לכם על כך", אמר חלוצי, "המשימה שלי היא להביא לחברי הוועדים, לעובדות ולעובדים, את היכולות של ההסתדרות בעשייה יום-יומית ובשעות משבר. האיגוד הצעיר שלנו מסכם עשור של פעילות, והידיעה שאתם מגובים ולא לבד היא משמעותית מאוד. ישנה תחושת גאווה לכל כך הרבה אנשים עובדים, כתוצאה מכך שהם מאוגדים".

חלוצי הוסיף: "קמתי הבוקר, כמו בכל בוקר בחצי השנה האחרונה, כאשר שוב יש בשורות איוב על חיילים הרוגים. הוועידה הזאת נדחתה ותואמה לזמן הנוכחי. מי ייתן שנהיה ראויים לזמנים הללו כי הם לא פשוטים".  

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ברך את חלוצי ואמר: "איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק הוא אחד האיגודים החדשים והחדשניים שיש לנו בהסתדרות. עולם עבודה מורכב עם הרבה אתגרים. הצלחת, יקי, יחד עם עובדי האיגוד ועם ראשי הוועדים והעובדים, למצב את האיגוד כמקצועי וכזה שמביא המון כבוד והישגים להסתדרות. אני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך".

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, בוועידה הבוקריקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, בוועידה הבוקר

יו"ר ההסתדרות בר-דוד מברך את יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק חלוצייו"ר ההסתדרות בר-דוד מברך את יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק חלוצי

הוועידה שנערכה הבוקר הוועידה שנערכה הבוקר