ההסתדרות ו"הפועל" העניקו 10 אופני טנדם לקבוצות רוכבים

ההסתדרות ו"הפועל" העניקו 10 אופני טנדם לקבוצות רוכבים

 בטקס שנערך הבוקר בגן ההסתדרות, הוענקו אופני הטנדם לחמש מקבוצות רוכבי אופני הטנדם בארץ, שמשלבות רוכבי אופניים עיוורים ובעלי לקות ראייה

בטקס חגיגי שנערך הבוקר (א') בגן ההסתדרות בתל אביב, הוענקו 10 זוגות אופני טנדם חדשים, לנציגים של חמש מקבוצות רוכבי אופני הטנדם בארץ, אשר משלבות רוכבי אופניים עיוורים ובעלי לקות ראייה. מדובר ביוזמה של ההסתדרות ושל מרכז "הפועל". 

הקשר של מרכז "הפועל" עם הספורטאים עם המוגבלויות, קיבל האצה משמעותית עם צירופם של רוכבי הטנדם לספורטיאדה - אירוע הספורט המסכם את הליגה למקומות עבודה. בשלוש הספורטיאדות האחרונות השתתפו 12 קבוצות של רוכבי טנדם, מהגליל העליון ועד אילת, והן כללו כ-240 ספורטאיות וספורטאים.

גם במהלך השנה מסייעת ההסתדרות למרכז "הפועל" לתמוך בקבוצות הטנדם ברכש של אופניים ובמימון השתתפות הספורטאים בתחרויות. רכישת האופניים היא חלק מהתמיכה של ההסתדרות ב"הפועל", ו-10 זוגות אופני הטנדם החדשים נרכשו עבור הקבוצות בהשקעה של 200 אלף שקל.

באירוע הבוקר נכחו: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מנכ"ל מרכז "הפועל" יורם ארנשטיין, מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי, והממונה על תעסוקת אנשים עם מוגבלות בלשכת יו"ר ההסתדרות גיא שמחי

הקבוצות שקיבלו אופניים הן: קבוצת CoVision מנצרת, שמפעילה עמותת אל-מנארה בראשות עו"ד עבאס עבאס; קבוצת עמק המעיינות של אורי פיין; קבוצת רוכבי אילת-נגישות ישראל של רבקה טביב; קבוצת CANDO באר שבע של אילנה ביטון; וקבוצת כן ולא של המרכז הישראלי לכלבי נחיה, של מוטי רגב ודני הופרט.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "זה אחד הפרויקטים  החשובים והערכיים, ששמים את הפועל ואת ההסתדרות במקום הנכון - המקום שבו חשוב לטפל באנשים. תודה ליורם ולצוותו, ולאנשי המרחבים, שנרתמים לנושא. לכם הספורטאים - המשיכו לעשות ספורט, אנחנו פה לסייע".

מנכ"ל מרכז "הפועל", יורם ארנשטיין, אמר: "האופניים מוענקים לחמישה מועדונים שעושים פעילות מבורכת, קהילתית וספורטיבית. תודה לארנון ולהסתדרות על התמיכה בספורט הקהילתי".

מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, אמר: "מרגש לראות את כולם. אני רוצה להודות לכל הספורטאים שעוזרים ומשקיעים באחר. תודה לגיא שמחי עם הלב הענק ותודה ליורם שפועל לקדם תחום זה".

אירוע הענקת אופני טנדם הבוקר בגינת ההסתדרותאירוע הענקת אופני טנדם הבוקר בגינת ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, מנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין ומשתתפים נוספים באירוע הבוקר בגינת ההסתדרותיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, מנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין ומשתתפים נוספים באירוע הבוקר בגינת ההסתדרות

מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי והממונה על תעסוקת אנשים עם מוגבלות בהסתדרות גיא שמחימנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי והממונה על תעסוקת אנשים עם מוגבלות בהסתדרות גיא שמחי