מאות עובדי אסם מפגינים מול משרדי הנהלת החברה בשוהם

נמשכים הצעדים הארגוניים באסם: מאות עובדים מפגינים מול משרדי ההנהלה בשוהם

 למעלה מ-200 עובדי חטיבת הסחר של אסם - בהם סדרנים וסדרניות, נציגים, מנהלי מכירות, סוכנים ומנהלי מרחבים - מוחים מול מטה החברה כנגד שורת מהלכים חד-צדדיים שיפגעו קשות בפרנסתם ובביטחונם התעסוקתי

הצעדים הארגוניים של עובדי קבוצת אסם נמשכים גם היום (ה'), וזאת על רקע כוונות החברה לבצע שינויים מרחיקי לכת בתנאי העסקתם, לרבות פיטורים המוניים ושינויים מבניים משמעותיים.

בדקות אלה מפגינים מול משרדי הנהלת אסם בשוהם למעלה מ-200 עובדי חטיבת הסחר של החברה, בהם סדרנים וסדרניות, נציגים, מנהלי מכירות, סוכנים ומנהלי מרחבים. הנהלת החברה בוחרת לנהוג בחוסר רגישות ובאמצעות כוחות אבטחה ונציגיה הבכירים מונעת מהעובדים כניסה לבניין לטובת צרכיהם הבסיסיים.

נזכיר כי הצעדים של העובדים מתקיימים נוכח מהלכים חד-צדדים שנוקטת הנהלת החברה, להם השלכות דרמטיות על תנאי השכר וכן על עתיד פרנסתם של מאות עובדים וביטחונם התעסוקתי. בנוסף לכך ננקטים הצעדים על רקע הניסיוניות המנוגדים לדין של ההנהלה לפגוע בהתארגנות העובדים באמצעות פיטורי חברי ועד.

במכתב התראה חריף טרם נקיטת צעדים, אותו שלח היום מ"מ יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו למנכ"ל אסם סחר ניר מטוסביץ, כתב בלו כי לנציגות העובדים התברר שאסם פועלת באופן פסול ומעסיקה ברגעים אלו עובדי קבלן חיצוניים לבצע את עבודת הסדרניות השובתות. "אנו רואים פעולה זאת של החברה בחומרה רבה. הנכם נדרשים לחדול לאתר מהכנסת עובדים חלופיים לעובדים ששובתים... במטרה לסכל את השביתה תוך פגיעה קשה בחופש ההתארגנות ובזכותם של העובדים לשבות - ובניגוד לדין".