דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

גם היום עובדי ההסתדרות ביקרו צוותי רפואה ומשפחות מפונות

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות ממשיכים להירתם למען כוחות הביטחון, צוותי הרפואה והמשפחות המפונות. במרחב ירושלים חילקו היום את דגל ישראל לנהגים. במרחב נגב העניקו מגשי פיצה לצוותים הרפואיים בסורוקה. ובמרחב ת"א-יפו חילקו בגדים למשפחות המפונות. אנשי הסתדרות האחיות והאחים ביקרו עובדים במרכזים הרפואיים בדרום.

קרא עוד על גם היום עובדי ההסתדרות ביקרו צוותי רפואה ומשפחות מפונות >

מוקד החירום של ההסתדרות עונה גם על שאלות צרכניות

חדשות |

בעקבות המלחמה התקבלו במוקד החירום של ההסתדרות (2383*), שאלות גם בנושא צרכנות: ביטולי הזמנות, החזרת מוצרים ועוד. להלן תשובות לכמה מהשאלות המרכזיות שהתקבלו. אנו מזכירים כי מוקד החירום של הסתדרות, בשיתוף עם רשות ההסתדרות לצרכנות - זמינים לענות על כל שאלה צרכנית שמתעוררת בימים אלה.

קרא עוד על מוקד החירום של ההסתדרות עונה גם על שאלות צרכניות >

היום ב-17:00: הרצאה און-ליין על חוסן במשפחה בימי חירום

חדשות |

היום (א') בשעה 17:00 תתקיים הרצאה און-ליין בנושא: חוסן והתמודדות במשפחה בימי משבר וחירום. ההרצאה תתקיים באתר "לומדים ומתקדמים" ותועבר ע"י אתי נווה חן, מדריכת הורים, יועצת חינוכית ופסיכותרפיסטית במכון אדלר. נדרשת הרשמה מראש. ההרצאה אורגנה ע"י "לומדים ומתקדמים" - מערך ההשכלה מבית ההסתדרות.

קרא עוד על היום ב-17:00: הרצאה און-ליין על חוסן במשפחה בימי חירום >

יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות באשדוד: "אתם מהווים גאווה, ביחד ננצח"

חדשות |

במהלך סיורו פגש יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד את לוחמי האש של העיר כדי לראות מקרוב את העמידה האיתנה של הכוחות בזמן החירום, ונפגש עם ראש העיר יחיאל לסרי, עובדי העירייה, עובדי מד"א ועובדי ביה"ח אסותא שעושים לילות כימים כדי לספק מענה לתושבים: "אתם עושים עבודת קודש"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות באשדוד: "אתם מהווים גאווה, ביחד ננצח" >