הסכם קיבוצי חדש לעובדי חברת ההייטק ויסוניק

במרכז ההסכם שיחול על כמאה עובדי החברה, המתמחה במחקר ובפיתוח של מערכות תקשורת ואבטחה, העלאת שכר רוחבית, מענק הצטיינות ייחודי ותוספת לתקציב הרווחה

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת ויסוניק חתמו על הסכם קיבוצי חדש בחברה המתמחה במחקר ובפיתוח של מערכות תקשורת ואבטחה. ההסכם, שיחול על כמאה עובדים ויהיה בתוקף עד אוקטובר 2027, יבטיח העלאת שכר רוחבית. חברת ויסוניק היא חלק מענק מערכות השליטה העולמי "ג'ונסון קונטרול".

עוד בהסכם:

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי: "ההסכם משלב רשת ביטחון ושיפור תנאי עבודה לעובדי הפיתוח של החברה בתנאי שוק ההייטק והחברות הגלובליות. יש פה הוכחה נוספת שהתאגדות והסכמים קיבוציים, גם בענף ההייטק, הם ברי השגה ולטובת העובדים ולחברה גם יחד".

יו"ר הוועד מיכאל חכמוב: "לאחר תקופה ארוכה ומו"מ מורכב, הגענו להישגים משמעותיים לכלל העובדים. ההסכם מהווה צעד חשוב בשיפור תנאי העבודה והרווחה בוויסוניק. הוועד, יחד עם ההסתדרות, מתחייב להמשיך במאמצים לשמירה ולקידום זכויות העובדים, תוך שאיפה מתמדת לשיפור איכות חייהם המקצועיים והאישיים".

במשא ומתן לקחו חלק מטעם ההסתדרות: מנהל החטיבה באיגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההייטק אלון וינברן, מזכיר איגוד מקצועי במרחב תל-אביב יפו עו"ד אלברט לוין, יו"ר ועד עובדי ויסוניק מיכאל חכמוב, ועו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית בהסתדרות.

מצד הנהלת החברה: מנהלת משאבי אנוש שני סירקיס, עו"ד מיכל זהר ממשרד נשיץ, ברנדס אמיר.

מעמד החתימה.

עשוי לעניין אותך

  • 26/04/2026

    "עובדים בריא 360" יוצאת לדרך!

    קרא עוד
  • 26/03/2026

    אנשים | עובדים: אורי מתוקי

    קרא עוד
  • 09/06/2026

    עובדי חברת "OPC אנרגיה" פתחו בצעדים ארגוניים: "פגיעה מתמשכת בזכויות העובדים"

    קרא עוד
  • 20/05/2026

    ניצחון להסתדרות ולעובדי SAP: ההסכמים הקיבוציים בחברה יכובדו במלואם

    קרא עוד
  • נציגי הצדדים במעמד חתימת ההסכם
    14/06/2026

    נחתמו הסכמים קיבוציים בחברות יציר כפיים ומילועוף

    קרא עוד
  • 29/04/2026

    הסכם ההטבות למשרתי המילואים נכנס לתוקף

    קרא עוד