תנועת האוטובוסים באלעד תושבת בשעה 11:00 עקב אלימות נגד נהגי תחבורה ציבורית

בעקבות מקרי אלימות קשים בעיר אלעד, כנגד נהגי תחבורה ציבורית – תנועת התחבורה הציבורית בעיר תושבת בשעה 11:00, והנהגים יקיימו שיחות הסברה עם אנשי איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בראשות עו"ד אייל ידין. ההסתדרות לא תתן יד לאלימות ותפעל למיגור התופעה.

עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: "אלימות כלפי נהגים היא קו אדום. ההסתדרות לא תיתן יד לכך שנהגות ונהגים ימשיכו לשמש מטרה קלה לאלימות. התחבורה הציבורית לא תהפוך לשטח הפקר – נמשיך להיאבק על ביטחונם של עובדות ועובדי הענף. בכל פעם שתהיה אלימות כנגד עובדי התחבורה הציבורית, לא תהיה תחבורה ציבורית בעיר. נהגים לא ילכו מפוחדים למקומות העבודה. הם יקבלו את הגיבוי המלא של ההסתדרות לעצור את האלימות הזו".

וסאם אסדי, יו"ר ועד מטרופולין בעיר אלעד: "נהגים קמים כל בוקר כדי להוביל את הציבור בבטחה – לא כדי להתמודד עם אלימות. אנחנו דורשים מהמדינה לקחת אחריות ולספק לנו הגנה. חיי הנהגות והנהגים לא הפקר".

עשוי לעניין אותך

  • 27/04/2026

    אנשים | עובדים: אלכס מילר

    קרא עוד
  • 26/03/2026

    אנשים | עובדים: אורי מתוקי

    קרא עוד
  • יחד מנצחים את יוקר המחיה - מבצעי החודש בסופר החברתי
    26/05/2026

    יחד מנצחים את יוקר המחיה - מבצעי החודש בסופר החברתי

    קרא עוד
  • 25/03/2026

    בשורה לעובדי המגזר הפרטי: ההסתדרות הצליחה להרחיב דרמטית את רשת הביטחון הכלכלית במערכה

    קרא עוד
  • 09/06/2026

    עובדי חברת "OPC אנרגיה" פתחו בצעדים ארגוניים: "פגיעה מתמשכת בזכויות העובדים"

    קרא עוד
  • הסכם לעובדי המדינה - צילום יסמין גיל דוברות ההסתדרות
    01/06/2026

    הסכם חדש לעובדי המדינה: הסדרת כוננויות שלא מומשו בתקופות החירום

    קרא עוד