הסכם קיבוצי חדש באגד

כ-5,500 עובדי החברה יזכו לתוספת שכר חודשית ולשיפור בתקציבי הרווחה.יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ההסכם מחזק משמעותית את ענף התחבורה הציבורית ואת עובדיו, וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו"

ההסתדרות, ועד עובדי אגד והנהלת החברה חתמו על הסכם קיבוצי משלים, בהמשך להסכמים קיבוציים קודמים, שיחול על כ-5,500 עובדי החברה, בכל מגזרי הפעילות: נהגים, מפקחים, עובדי מנהל ומשק, עובדי מטה ועוד.

שכר עובדי אגד יוצמד לעקרונות הסכם המסגרת לעובדי המגזר הציבורי שנחתם השנה בין ההסתדרות לבין משרד האוצר. העובדים יזכו לתוספות שכר של מאות שקלים בחודש ומענק חד פעמי של אלפי שקלים, בהתאם למגזרי הפעילות בחברה.

בנוסף, ההסכם מסדיר את השתתפותם של נהגי ועובדי אגד במקצועות השונים בעמותה לפיתוח מקצועי מבית איגוד עובדי התחבורה של ההסתדרות, המוקדמת בימים אלה. כן הוגדל תקציב הרווחה של העובדים למיליון ש"ח בשנה, והוסדר מנגנון שיתוף העובדים בתוכניות רווחה וספורט. לצד זה הוסכמה פרישת עובדים בתנאים מועדפים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ההסכם משפר את תנאי השכר והרווחה של כלל עובדי אגד במגוון רחב של נושאים, הן תעסוקתיים והן בטיחותיים. ההסכם מחזק משמעותית את ענף התחבורה הציבורית ואת עובדיו, וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו. נמשיך להוביל את תנאי השכר וההעסקה בתחבורה הציבורית כפי שעשינו בכל החברות המאוגדות אצלנו".

יו״ר ועד ארצי אגד, יעקב ואחניש: "בתום מו"מ ארוך, הסכם מביא שורת בשורות לכל עובדי אגד, בדגש על קידום ופיתוח מקצועי ורווחת העובדים".

מנכ״ל אגד, גלעד ריקלין, הביע סיפוק רב לנוכח ההסכמות החשובות שהושגו לאחר מו״מ ממושך אל מול ההסתדרות הכללית וועד עובדי החברה: "ההסכם שנחתם מבטא הלכה למעשה ״מפגש רצונות״ אשר מאזן ותורם רבות לרווחתם של עובדי החברה, ובה בעת מאפשר גיבוש והתנעת מתווה התייעלות הכרחי עבור אגד, מהלך שיתרום רבות לביסוס איתנותה וחוסנה הכלכלי של אגד לעתיד לבוא".

המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על-ידי עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל, מנכ"ל האיגוד, אורי מתוקי מנהל חטיבה ארצי באיגוד; עו"ד יניב וייס, מאגף הפנסיה, הביטוח ושוק ההון בהסתדרות בראשות עו"ד מיה פרי אלתרמן; עו"ד גלי שטיינברג, מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בראשות עו"ד חנה שניצר. יחד עם יו"ר ועד העובדים יעקב וואחניש, מזכיר הוועד הארצי משה סלמי ומזכירי הוועד. בליווי עו״ד כפיר זאב, ועו"ד מוריה גליק ממשרד אלעד מורג.

הנהלת החברה יוצגה על-ידי: סמנ"כלית משאבי אנוש מאיה דוד, אלי גבאי ועו״ד אבי ניסנקורן.

מעמד חתימת ההסכם. קרדיט דוברות ההסתדרות

עשוי לעניין אותך

  • יו"ר ההסתדרות בביקור בחברת החשמל - אתר גן שורק
    14/06/2026

    יו"ר ההסתדרות בביקור במרחב ראשון לציון:  נסייע ככל שיידרש להמשך התפתחות והובלת המרחב"

    קרא עוד
  • 18/05/2026

    "שיחת עבודה" פרק 32 - שכר הוגן, ביטחון תעסוקתי וזכויות - איך בונים הסכם קיבוצי?

    קרא עוד
  • 19/04/2026

    אנשים | עובדים: מרים בלס

    קרא עוד
  • 20/05/2026

    ניצחון להסתדרות ולעובדי SAP: ההסכמים הקיבוציים בחברה יכובדו במלואם

    קרא עוד
  • 11/05/2026

    הסכם קיבוצי חדש ב"מאפיית ברמן"

    קרא עוד
  • 28/04/2026

    כהונה שנייה: אליעזר בלו נבחר ליו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה

    קרא עוד