הסכם קיבוצי חדש באגד

כ-5,500 עובדי החברה יזכו לתוספת שכר חודשית ולשיפור בתקציבי הרווחה.יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ההסכם מחזק משמעותית את ענף התחבורה הציבורית ואת עובדיו, וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו"

ההסתדרות, ועד עובדי אגד והנהלת החברה חתמו על הסכם קיבוצי משלים, בהמשך להסכמים קיבוציים קודמים, שיחול על כ-5,500 עובדי החברה, בכל מגזרי הפעילות: נהגים, מפקחים, עובדי מנהל ומשק, עובדי מטה ועוד.

שכר עובדי אגד יוצמד לעקרונות הסכם המסגרת לעובדי המגזר הציבורי שנחתם השנה בין ההסתדרות לבין משרד האוצר. העובדים יזכו לתוספות שכר של מאות שקלים בחודש ומענק חד פעמי של אלפי שקלים, בהתאם למגזרי הפעילות בחברה.

בנוסף, ההסכם מסדיר את השתתפותם של נהגי ועובדי אגד במקצועות השונים בעמותה לפיתוח מקצועי מבית איגוד עובדי התחבורה של ההסתדרות, המוקדמת בימים אלה. כן הוגדל תקציב הרווחה של העובדים למיליון ש"ח בשנה, והוסדר מנגנון שיתוף העובדים בתוכניות רווחה וספורט. לצד זה הוסכמה פרישת עובדים בתנאים מועדפים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ההסכם משפר את תנאי השכר והרווחה של כלל עובדי אגד במגוון רחב של נושאים, הן תעסוקתיים והן בטיחותיים. ההסכם מחזק משמעותית את ענף התחבורה הציבורית ואת עובדיו, וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו. נמשיך להוביל את תנאי השכר וההעסקה בתחבורה הציבורית כפי שעשינו בכל החברות המאוגדות אצלנו".

יו״ר ועד ארצי אגד, יעקב ואחניש: "בתום מו"מ ארוך, הסכם מביא שורת בשורות לכל עובדי אגד, בדגש על קידום ופיתוח מקצועי ורווחת העובדים".

מנכ״ל אגד, גלעד ריקלין, הביע סיפוק רב לנוכח ההסכמות החשובות שהושגו לאחר מו״מ ממושך אל מול ההסתדרות הכללית וועד עובדי החברה: "ההסכם שנחתם מבטא הלכה למעשה ״מפגש רצונות״ אשר מאזן ותורם רבות לרווחתם של עובדי החברה, ובה בעת מאפשר גיבוש והתנעת מתווה התייעלות הכרחי עבור אגד, מהלך שיתרום רבות לביסוס איתנותה וחוסנה הכלכלי של אגד לעתיד לבוא".

המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על-ידי עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל, מנכ"ל האיגוד, אורי מתוקי מנהל חטיבה ארצי באיגוד; עו"ד יניב וייס, מאגף הפנסיה, הביטוח ושוק ההון בהסתדרות בראשות עו"ד מיה פרי אלתרמן; עו"ד גלי שטיינברג, מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בראשות עו"ד חנה שניצר. יחד עם יו"ר ועד העובדים יעקב וואחניש, מזכיר הוועד הארצי משה סלמי ומזכירי הוועד. בליווי עו״ד כפיר זאב, ועו"ד מוריה גליק ממשרד אלעד מורג.

הנהלת החברה יוצגה על-ידי: סמנ"כלית משאבי אנוש מאיה דוד, אלי גבאי ועו״ד אבי ניסנקורן.

מעמד חתימת ההסכם. קרדיט דוברות ההסתדרות

עשוי לעניין אותך

  • 11/05/2026

    ההסתדרות חנכה סניף חדש בעיר חריש

    קרא עוד
  • 31/05/2026

    תו הזהב של מדד השוויון בתעסוקה הוענק להסתדרות

    קרא עוד
  • יחד מנצחים את יוקר המחיה - מבצעי החודש בסופר החברתי
    26/05/2026

    יחד מנצחים את יוקר המחיה - מבצעי החודש בסופר החברתי

    קרא עוד
  • 28/05/2026

    ליבנו עם משפחת ינאי

    קרא עוד
  • 13/05/2026

    הסכם השכר החדש ברשויות המקומיות יחול גם על אקדמאים בדירוג המח"ר

    קרא עוד
  • 07/05/2026

    היום: סיור אדריכלי פתוח לקהל הרחב בבית ההסתדרות

    קרא עוד