מוקד המידע והשירות של ההסתדרות מספק שירות ומידע לעובדים ולחברי ההסתדרות מכל רחבי הארץ.
פעילות המוקד:
• מתן שירות ומידע לפניות עובדים מכל רחבי הארץ בנושאי דיני עבודה וזכויות עובדים, יחסי עבודה ואיגוד מקצועי
• מתן שירות ומידע על סל שירותי ההסתדרות
• מתן שירות ומידע בנושא השכלה- תוכנית לומדים ומתקדמים
• צירוף חברים חדשים להסתדרות
• מתן שירות ומידע בנושא כספים וגביה
• תפעול קמפיינים בתחום האיגוד המקצועי וחברתי שהנהגת ההסתדרות מחליטה לקדמם
• טיפול בפניות עובדים להתאגדות להסתדרות
מנהלת מוקד המידע והשירות, חסיה בכר:

יש לך שאלה בנוגע לתנאי ההעסקה שלך? רוצה לדעת יותר על זכויותיך? מעוניינים להתאגד אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? התקשרו למוקד השירות והמידע בהסתדרות וקבלו מענה מהיר ומקצועי לשאלות על זכויות בעבודה.
ניתן לפנות למוקד בימים א' עד ה' בשעות 18:00-08:00 ב-*2383. בשאר השעות, ניתן להשאיר הודעות או ליצור קשר דרך האתר ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי. כמו כן, אתם מוזמנים להיעזר בעמוד שאלות ותשובות נפוצות אשר מתעדכן מעת לעת. מוקד השירות פועל תחת אחריותו של מנהל מערך השירות, צביקה כהן.
בנוסף, ניתן לפנות אלינו גם בווטצאפ 0548678673