תנועת האוטובוסים באלעד תושבת בשעה 11:00 עקב אלימות נגד נהגי תחבורה ציבורית

בעקבות מקרי אלימות קשים בעיר אלעד, כנגד נהגי תחבורה ציבורית – תנועת התחבורה הציבורית בעיר תושבת בשעה 11:00, והנהגים יקיימו שיחות הסברה עם אנשי איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בראשות עו"ד אייל ידין. ההסתדרות לא תתן יד לאלימות ותפעל למיגור התופעה.

עו"ד אייל ידין, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: "אלימות כלפי נהגים היא קו אדום. ההסתדרות לא תיתן יד לכך שנהגות ונהגים ימשיכו לשמש מטרה קלה לאלימות. התחבורה הציבורית לא תהפוך לשטח הפקר – נמשיך להיאבק על ביטחונם של עובדות ועובדי הענף. בכל פעם שתהיה אלימות כנגד עובדי התחבורה הציבורית, לא תהיה תחבורה ציבורית בעיר. נהגים לא ילכו מפוחדים למקומות העבודה. הם יקבלו את הגיבוי המלא של ההסתדרות לעצור את האלימות הזו".

וסאם אסדי, יו"ר ועד מטרופולין בעיר אלעד: "נהגים קמים כל בוקר כדי להוביל את הציבור בבטחה – לא כדי להתמודד עם אלימות. אנחנו דורשים מהמדינה לקחת אחריות ולספק לנו הגנה. חיי הנהגות והנהגים לא הפקר".

עשוי לעניין אותך

  • 26/03/2026

    אנשים | עובדים: אורי מתוקי

    קרא עוד
  • 03/05/2026

    השבוע: סיור אדריכלי מיוחד בבית ההסתדרות

    קרא עוד
  • 26/04/2026

    נחתם הסכם קיבוצי חדש בחברת "אגד"

    קרא עוד
  • 11/05/2026

    הסכם קיבוצי חדש ב"מאפיית ברמן"

    קרא עוד
  • הסכם לטייסי ישראייר
    11/06/2026

    הסכם חדש לטייסי ישראייר

    קרא עוד
  • 06/05/2026

    מחר: "בתים מבפנים" בבית ההסתדרות

    קרא עוד