רפורמה בשכר הפסיכולוגים יוצאת לדרך!

ההסכם הקיבוצי החדש שיכנס לתוקפו ב- 1.1.2025, ויחול על כ-5,000 פסיכולוגים בשירות הציבורי, ישנה מהותית את מבנה שכרם של הפסיכולוגים בשירות הציבורי, יפשט את מבנה השכר, יצור אופק מקצועי וניהולי, ויכלול תוספת שכר ממוצעת של כ-40% בממוצע לעובד, בהתאם לרמתו המקצועית, רמתו הניהולית והאחראיות המקצועית. בנוסף, ישולם מענק חד פעמי של 5,000 שקל לכלל הפסיכולוגים בשירות הציבורי.

עשוי לעניין אותך

  • 28/05/2026

    ליבנו עם משפחת ינאי

    קרא עוד
  • 03/05/2026

    השבוע: סיור אדריכלי מיוחד בבית ההסתדרות

    קרא עוד
  • 07/05/2026

    אברהם טל ומוש בן ארי על במה אחת!

    קרא עוד
  • 24/05/2026

    יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון: "באנו לחבק, לחזק ולומר שאתם חלק חשוב ממדינת ישראל"

    קרא עוד
  • 12/05/2026

    יום האחות הבינלאומי

    קרא עוד
  • 20/05/2026

    יו"ר ההסתדרות במפגש עם השייח' מואפק טריף: "ברית הדמים בינינו מאחדת אותנו לנצח"

    קרא עוד