נציבות פניות הציבור

נציבות פניות הציבור של ההסתדרות פועלת לשירות ציבור חברות וחברי ההסתדרות וכלל הפונים לארגון, ומטפלת בפניות הנוגעות לשירות לקוי, להיעדר מענה או לטיפול שאינו הולם מטעם גורמים פנים מערכתיים שאחראים על מתן השירות (בכללם מרחבי ההסתדרות, מוקד המידע והשירות, איגודים ארציים וגופים נוספים).

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות מקצועי, נגיש והוגן. אם חשתם שפנייתכם לארגון לא נענתה כראוי, כי השירות שקיבלתם היה חלקי או לקוי, או אם לא קיבלתם מענה כלל – נציבות פניות הציבור עומדת לרשותכם.

הנציבות נועדה להבטיח שכל פנייה תיבחן ביסודיות, באובייקטיביות ותוך שמירה על כללי הוגנות, שקיפות וכבוד הדדי. צוות הנציבות יפעל לברר את הנושא מול הגורמים הרלוונטיים בהסתדרות ולוודא שהמענה שיינתן לכם יהיה מקצועי, ענייני וצודק.

לצורך הבטחת עצמאותה ותפקודה הבלתי תלוי, נציבות פניות הציבור כפופה ישירות ובאופן בלעדי לבית נבחרי ההסתדרות.

פניות ותלונות המיועדות לטיפולה של נציבות פניות הציבור, ניתן להעביר לגב' ריקי סנסולו, מנהלת מדור בנציבות,

באמצעות הדוא"ל : pniot-tzibur@histadrut.org.il

הטלפון: 6921198/545 – 03 או באמצעות פקס: 03-6921645.

"כדי להבטיח שירות מקצועי, נגיש והוגן", נציבות פניות הציבור בהסתדרות. איור: שאטרסטוק