הסכם קיבוצי לעובדי מנורה מבטחים

הסכם קיבוצי לעובדי מנורה מבטחים

ההסכם יחול על כ-1,100 עובדות ועובדים, וכולל קיצור יום העבודה ל-8 שעות, תוספות שכר, הגדלת תוספת אש"ל ועוד *** יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל: "בזכות מערכת יחסים מבוססת אמון ושיתוף פעולה, הנהלה קשובה וועד עובדים נחוש, הגיעו הצדדים להישגים מרשימים" ***  ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח עידן אור: "מברך את עובדי החברה שהסכם זה יוצר עבורם אופק וערך משמעותי"

הסתדרות המעו"ף, הנהלת מנורה מבטחים פנסיה וגמל וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם, שיחול על כ-1,100 עובדים, כולל בין היתר קיצור יום העבודה בחברה ל-8 שעות, החל מינואר 2025; תוספות שכר לעובדים; הגדלת תוספת אש"ל בכ-25%; מענק של 1,500 שקל לעובדים זכאים בשנת 2024; שמירת רמת שכר למשווקות שחוזרות מחופשת לידה ועוד.  

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "בזכות מערכת יחסים מבוססת אמון ושיתוף פעולה, הנהלה קשובה וועד עובדים מקצועי ונחוש, הגיעו הצדדים להישגים מרשימים לטובת העובדות והעובדים בהסכם קיבוצי. אני מבקש להודות לכל השותפים למו"מ להסכם: לראש חטיבת עובדי חברות הביטוח, עידן אור; ליו"ר ועד העובדים לימור רופא, על הובלת התהליך באופן ראוי לציון ולחברי הוועד דנה אברהם עטרי, דניאל דגן, שירן בנסולי וסהר דורי. כמו כן, תודות  גם למזכירת אג"מ במרחב ההסתדרות ברמן גן סיגל הרצוג; למזכיר חטיבה ארצי בהסתדרות המעו"ף עו"ד שמואל משה ולעו"ד כפיר זאב יועמ"ש לוועד העובדים".

ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח בהסתדרות המעו"ף, עידן אור: "ההסכם שנחתם מביא בשורה משמעותית לעובדים לא רק בהיבטים הכלכליים, אלא גם בשיפור באיזון עבודה וחיים פרטיים לאור קיצור יום העבודה. ההסכמות המשמעותיות הושגו כתוצאה מיחסי עבודה טובים ואמון הדדי בין ועד העובדים והסתדרות המעו"ף לבין הנהלת החברה. זו הוכחה כי שיתוף פעולה כן ואמיתי בין הנהלה ונציגות העובדים משיג תוצאות המקדמות את החברה והן את העובדים. אני מברך את כל העובדים בחברה שהסכם זה יוצר עבורם אופק וערך משמעותי".

יו"ר ועד עובדי מנורה מבטחים, לימור רופא: "ההסכם הקיבוצי עליו חתמנו מהווה בשורה עבור עובדי החברה. בהסכם הגענו להישגים פורצי דרך ובראשם קיצור יום העבודה ל- 8 שעות, והשגת איזון טוב יותר בין בית לעבודה. מבחינתנו, כל הסכם קיבוצי הוא שלב נוסף ומתקדם במארג הזכויות, תנאי העבודה והשכר של העובדים, ובהסכם זה שדרגנו אותם ואת סביבת עבודתם בצורה משמעותית ומיטיבה".

הסכם קיבוצי לעובדי מנורה מבטחים הסכם קיבוצי לעובדי מנורה מבטחים