NCR הכירה בהסתדרות כארגון יציג של העובדים

 שבועיים לאחר ששליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות, מנהל האתר בישראל הודיע כי החברה מכירה בהתאגדות ובוועד *** פגישה לפתיחת המשא ומתן תיקבע מיד בתום החג *** יו"ר ועד הפעולה: "מצפים לשיתוף פעולה פורה"

הנהלת NCR (לשעבר ריטליקס) הכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג של עובדי החברה, כך הודיע מנהל אתר NCR ישראל, גיא פרי, לעובדי החברה ולנציגי ההסתדרות. ההכרה בהתאגדות ובוועד מגיעה כשבועיים לאחר שלמעלה משליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות. באיגרת ששלח פרי לכל עובדי החברה, ציין כי פגישת היכרות ראשונה תיקבע מיד לאחר החגים.

 NCR היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות ושירותים חדשניים לרשתות שיווק קמעונאיות בעלות היקפי פעילות גבוהים. החברה מתמחה בתוכנה מתקדמת לקופות מבוססות מחשב, המאפשרת אינטגרציה עם יישומי ניהול שרשרת האספקה. כיום,NCR  ישראל מעסיקה כ-850 עובדים. חברות היי-טק נוספות שעובדיהן מאוגדים כבר בהסתדרות: נס טכנולוגיות, סאפ וקומברס.

ועד עובדי NCRועד עובדי NCR

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי בירך את העובדים ואמר כי: "ההכרה בהתאגדות של עובדי NCR היא צעד נוסף המבסס את מעמדו של האיגוד, ומסמל את המהפכה השקטה בענף ההיי-טק. עוד ועוד עובדים ועובדות בענף מבינים כי הדרך לדאוג לזכויות ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי היא באמצעות התארגנות בהסתדרות".

יו"ר ועד הפעולה של עובדי החברה, ליאור טהור, אמר: "לאחר ההכרה של הנהלת NCR בהתארגנות ובוועד, אנו מצפים לשיתוף פעולה פורה ולתחילתו של המשא ומתן לגיבוש הסכם קיבוצי".