איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות חתם על הסכם ייחודי למתן שירותי דיני תעבורה לנהגי האוטובוסים בתחבורה הציבורית והפרטית ולנהגי ההובלה

ההסכם שנחתם עם משרד עו"ד נוריאלי המתמחה בדיני תעבורה, מעמיד לרשות עשרות אלפי נהגי התחבורה הציבורית, הפרטית וההובלה המאוגדים בהסתדרות ייעוץ ראשוני בחינם בנוגע לעבירות תנועה וייעוץ מורחב בעלויות נמוכות במיוחד לחברי הסתדרות *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "באמצעות ההסכם ההסתדרות תמשיך לתת את השירות הטוב והמקיף ביותר לנהגי האוטובוסים וההובלה בישראל"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בראשות אבי אדרי חתם בתמיכתו ובגיבויו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הסכם ייחודי, במסגרתו יועמדו לרשות עשרות אלפי נהגי התחבורה בענף האוטובוסים וההובלה החברים בהסתדרות שירותי ייעוץ וייצוג משפטיים בתחום דיני התעבורה.

ההסכם, אשר נחתם עם משרד עוה"ד נוריאלי המתמחה בדיני תעבורה ולו ניסיון עשיר ורב-שנים בתחום, כבר נכנס לתוקפו והוא מרחיב באופן משמעותי את סל השירותים שמציע איגוד עובדי התחבורה לנהגים. הוא כולל ייעוץ משפטי ראשוני חינם הנוגע לעבירות תנועה ומתן שירותים מורחבים בעלויות נמוכות ומיוחדות לחברי הסתדרות.

על פי ההסכם, משרד עוה"ד נוריאלי יספק לנהגים חברי ההסתדרות ייעוץ טלפוני 24 שעות ביממה ומתן חוות דעת ראשונית, מתן מענה ראשוני למקרים דחופים כדוגמת תאונות דרכים בהן נדרש ייעוץ משפטי מיידי, הגעת עו"ד לשטח בזמן אמת, פגישות פרונטליות בסניפי המשרד בתל-אביב ובטירה, ליווי בחקירות ועוד.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, מסר: "אני גאה על חתימת ההסכם עם משרד נוריאלי, אשר יאפשר לנו להמשיך ולתת את השירות הטוב והמקיף ביותר לנהגים. ההסתדרות שוב מוכיחה כי היא הבית האמיתי של הנהגים בענפי התחבורה השונים והיא תמשיך להוביל את ציבור עובדים חשוב זה ולחזק את מעמדם גם בנושאי ההכרה במקצוע ופתרון נגע האלימות כלפי נהגי התחבורה הציבורית. מהיום הנהגים יקבלו מעטפת נוספת של הגנה על הפרנסה שלהם".

מימין: יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, עו"ד יואב נוריאלי וממוני החטיבות מהאיגוד דורון עזרא וענבל סופרו                     מימין: יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, עו"ד יואב נוריאלי וממוני החטיבות מהאיגוד דורון עזרא וענבל סופרו