הוכרז סכסוך עבודה בבורסה לניירות ערך בת"א: העובדים חוששים מהשפעות ההנפקה על עתידם התעסוקתי

הסכסוך הוכרז על רקע הימנעות ההנהלה מלקיים מו"מ עם העובדים ולהעביר להם מידע על השלכות הנפקת הבורסה עליהם *** יו"ר ההסתדרות ניסנקורן קיים פגישת עם ועד העובדים בה הביע את תמיכתו בהם ובמאבקם על זכויותיהם *** ניסנקורן: "דרישת עובדי הבורסה לוודאות ושקיפות על עתידם הינה לגיטימית וצודקת. ועד עובדי הבורסה מתנהל באופן מתון ואחראי אל מול צעדי ההנהלה"

הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה היום (א') הכרזה על סכסוך עבודה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, אשר יחול על כ-250 עובדים.

העילות לסכסוך נעוצות בחששות העובדים מהשלכות הנפקת הבורסה על פרנסתם ועל עתידם התעסוקתי. העובדים מוחים על כך שהנהלת הבורסה לא מביעה נכונות לשקיפות ושיתופם בהליך ההנפקה ונמנעת מלקיים עמם מו"מ להסכם קיבוצי ו"רשת ביטחון" שתסדיר את זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי לאור ההנפקה.

בפגישת שהתקיימה אמש בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ונציגות עובדי הבורסה, עודכן ניסנקורן על כוונת העובדים להכריז את הסכסוך ולנקוט בצעדים ארגוניים לאחר החגים. ניסנקורן הביע את תמיכתו בפני העובדים וגיבה אותם במאבקם על זכויותיהם.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מסר: "דרישת עובדי הבורסה לוודאות ושקיפות בנוגע להנפקה הינה לגיטימית וצודקת. ועד עובדי הבורסה מתנהל באופן מתון ואחראי אל מול צעדי ההנהלה, וההסתדרות לא תאפשר פגיעה בעובדים ובזכויותיהם. אני בטוח כי הנהלת הבורסה תתעשת ותשכיל לקיים מו"מ עם נציגות העובדים בהקדם".

התאגדות עובדי הבורסה מלווה ע"י יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו גרשון גלמן ומזכיר הסתדרות המעו"ף במרחב עמיר שפטל. ועד העובדים מיוצג על ידי עו"ד אלי כהן ממשרד בני כהן.