400 עובדי מפעל לומניס לייצור מכשירים רפואיים התאגדו בהסתדרות

למעלה משליש מתוך עובדי מפעל לומניס מיוקנעם – המייצר מכשירים רפואיים לניתוחים וטיפולים קוסמטיים – הצטרפו להסתדרות על רקע רצונם להסדיר את תנאי העסקתם *** הוועד: "מאמינים כי יחד עם ההנהלה נוכל לקיים דו-שיח פורה ונגבש הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים לצד הצלחת החברה"

כ-400 עובדי מפעל לומניס, הממוקם ביוקנעם, התאגדו בהסתדרות. עובדי המפעל עוסקים בייצור מכשירים רפואיים לניתוחים שונים ולתחום הטיפולים הקוסמטיים.

מהלך ההתארגנות – בו לקחו חלק עובדים מכל הדרגים והמקצועות במפעל בהם עובדי פס ייצור, אנשי הנדסה, אנשי חומרה, ביקורת ועוד - קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להסדיר את תנאי העסקתם ואת ביטחונם התעסוקתי בהסכם קיבוצי.

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר פנה להנהלת לומניס והודיע לה על כך שההסתדרות היא הארגון היציג בקרב עובדי החברה, תוך קריאה לתאם פגישה בין הצדדים לפתיחת המו"מ. 

חבר הוועד, ניסים בן אריה, ציין: "המילה 'לומניס' בלטינית משמעותה 'אור' וזה מה שניסינו לעשות - להביא אור ובשורה לעובדים. אנחנו מאמינים כי יחד עם ההנהלה נוכל לקיים דו-שיח פורה ונגבש הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים לצד הצלחת החברה".

מהלך ההתארגנות של עובדי לומניס מלווה על ידי מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים עמיחי סטינגר ורכז ההתאגדויות טל בורשטיין.