פנחס עידן מונה לנשיא איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות

המינוי החדש הוענק לעידן במסגרת כינוס חברי המזכירות של איגוד עובדי התחבורה, בברכתם ובתמיכתם של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר האיגוד אבי אדרי *** במסגרת תפקידו כנשיא האיגוד, פנחס עידן יסייע בהובלת מהלכי רוחב ובתיאום של יוזמות לקידום מעמדם של עובדי ענף התחבורה *** במקביל למינוי החדש, עידן ימשיך לכהן כיו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "התפקיד מבטא הערכה עמוקה לתרומתו של פנחס לקידום זכויות העובדים" *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "כניסתו של פנחס לתפקיד הנשיא מהווה אמירה נחרצת באשר לאחדות האיגוד" *** נשיא האיגוד, פנחס עידן: "הכבוד וההערכה הגדולים שאני רוחש ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר האיגוד אבי אדרי, ישמשו כבסיס להמשך עשייה משותפת וענפה לחיזוק העובדים"

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, ישמש כנשיא איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, כך הוחלט בכינוס חברי מזכירות האיגוד, בברכתם ובתמיכתם של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר האיגוד אבי אדרי.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בירך במעמד המינוי ואמר כי: "התפקיד מבטא הערכה עמוקה לתרומתו של פנחס לקידום זכויות העובדים. איגוד עובדי התחבורה הוא אחד האיגודים המקצועיים הגדולים והעוצמתיים בארץ, ואני משוכנע כי פנחס ידע להביא ערך מוסף לפעילות החשובה שמוביל האיגוד ולכוח המניע שפועל למען עובדי התחבורה בארץ".

במסגרת תפקידו כנשיא האיגוד, פנחס יסייע בהובלת מהלכי רוחב ובתיאום מערכתי של יוזמות לקידום מעמדם של כ-30 אלף עובדי תחבורה המאוגדים תחת ההסתדרות. נזכיר כי איגוד עובדי התחבורה בראשות אבי אדרי, מקיף עובדים בענפי התחבורה האוויריים, היבשתיים והימיים. בין יחידות האיגוד נמנים, בין היתר: עובדי רשות שדות התעופה, אל על, ארקיע, טייסי ישראייר, חברות התעופה הזרות, נמלי הים, רכבת ישראל, אגד, דן, הרכבת הקלה בירושלים, נמל מספנות ישראל ועובדי חברות רבות נוספות, מתחומים כמו השכרת רכב ושילוח בינלאומי. יודגש, כי במקביל למינויו החדש, פנחס עידן ימשיך לכהן כיו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, הצטרף לברכת יו"ר ההסתדרות, והוסיף כי: "כניסתו של פנחס לתפקיד הנשיא מהווה אמירה נחרצת באשר לאחדות האיגוד, דבקותו בערכי הסולידריות והחתירה המשותפת של כל הוועדים, גדולים וקטנים, למען חיזוק עובדי התחבורה בארץ".

פנחס עידן מסר עם קבלת המינוי: "אני גאה מתמיד להיות שותף לדרכה של ההסתדרות בתקופה משמעותית ורבת אתגרים ובטוח שאוכל לתרום מניסיוני על מנת לשפר את מעמדם של כלל העובדים בענף התחבורה. הכבוד וההערכה הגדולים שאני רוחש ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר האיגוד אבי אדרי, ישמשו כבסיס להמשך עשייה משותפת וענפה לחיזוק העובדים ולביצור מעמדה של ההסתדרות כתנועה החברתית הגדולה והמשפיעה בארץ".

מימין לשמאל - יור איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, יו''ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ונשיא איגוד עובדי התחבורה פנחס עידן