השביתה בכלל ביטוח נכנסה ליומה השלישי: העובדים נחושים להמשיך במחאה עד שהנהלת החברה לא תחזור לשולחן המו"

פעילותה של אחת מקבוצת הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל מושבתת באופן מלא זה היום השלישי, לאחר שהנהלת החברה בחרה שלא לקדם את המו"מ להסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם של כ-4,000 עובדיה *** יו"ר הוועד רוני רז: "עובדי כלל ביטוח ממשיכים להפגין אחדות מלאה וכתוצאה מכך משרדי החברה ריקים לגמרי. השביתה תימשך כל עד הנהלת כלל תמשיך בהתנהלותה"

כ-4,000 עובדי קבוצת כלל ביטוח, מחברות הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל, ממשיכים גם היום (ג') להשבית את החברה באופן מלא, זה היום השלישי. השביתה החלה לאחר שהנהלת החברה, בראשה עומד המנכ"ל איזי כהן, בחרה שלא לקדם מול ההסתדרות ונציגי העובדים את המו"מ להסכם קיבוצי חדש שיחול על העובדים. תוקף ההסכם הקודם פג בסוף 2016.

בחודש מרץ הושגו מספר הסכמות ביניים בין נציגות העובדים להנהלת כלל, אשר לאחריהן היו אמורים הצדדים לחזור להידברות אינטנסיבית לקראת הסכם קיבוצי מלא. למרות זאת, הנהלת החברה בחרה שלא להתקדם מאז בנושאי הליבה שבמחלוקת, למרות נכונותו של הוועד.

יו"ר ועד עובדי כלל, רוני רז, ציין כי: "עובדי כלל ביטוח ממשיכים להפגין אחדות מלאה וכתוצאה מכך משרדי החברה ריקים לגמרי. השביתה תימשך כל עד הנהלת כלל תמשיך בהתנהלותה המחפירה והמזלזלת כלפי עובדיה. אנו קוראים לה לחזור בהקדם לשולחן דיוני המו"מ לטובת כל הצדדים".

כחלק מהשביתה מושבתת כליל כל פעילותה של קבוצת כלל ביטוח: לא מתבצעים קבלות קהל וטיפול בפניות באמצעות מוקדי שירות הלקוחות; לא ניתן שירות למעסיקים; לא נשלחים דו"חות, מכתבים ומסמכים אל הלקוחות; לא מבוצעות פעולות השקעה הקשורות לכספי העמיתים; סוכנים לא יכולים להנפיק פוליסות של החברה ולא מתאפשרים פדיונות של כספי פנסיה.