חברת ביטוח נוספת מתאגדת בהסתדרות: עובדי "ביטוח חקלאי" דורשים להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי

כ-150 עובדי חברת הביטוח התארגנו בהסתדרות על רקע רצונם לשפר את תנאי העסקתם ולהסדיר את ביטחונם התעסוקתי *** ועד הפעולה: "רוצים להמשיך לתרום ולהיות שותפים להצלחת החברה, ומקווים שהנהלת החברה תראה בהתאגדות הזדמנות לדיאלוג שיתרום לכולנו"

כ-150 עובדי חברת הביטוח ביטוח חקלאי – אגודה שיתופית מרכזית בע"מ השלימו היום (ג') את התארגנותם בהסתדרות. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

ביטוח חקלאי, שמשרדיה ממוקמים בתל-אביב, אופיינה בעבר בעיקר בביטוחים של קיבוצים, אולם בשנים האחרונות היא נכנסה לתחום הפרטי וכיום מציעה גם מוצרי ביטוח כללים לציבור הרחב.

במכתב שנשלח מההסתדרות להנהלת החברה מוקדם יותר היום נקראו מנהליה להיפגש עם נציגות העובדים לשם פתיחה במו"מ להסדרת תנאי ההעסקה בחברה בהסכם קיבוצי.

מהלך ההתארגנות, שהושלם בחברה בתוך זמן קצר, לווה על ידי נציגי האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות בראשות עמיחי סטינגר.

מוועד הפעולה של ההתארגנות נמסר: "החלטנו להתאגד בהסתדרות כי הגיע הזמן שקולנו יישמע ונוכל לפעול כמקשה אחת למען עתידנו ועתיד החברה. אנחנו רוצים להמשיך לתרום ולהיות שותפים להצלחה של ביטוח חקלאי, ומקווים שהנהלת החברה תראה בהתאגדות הזדמנות לדיאלוג שיתרום לכולנו".